Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок залучення до адміністративної відповідальності

Залучення до адміністративної відповідальності здійснюється в рамках виробництва у справі про адміністративне правопорушення, в ході якого з'ясовуються всі обставини здійснення правопорушення, збираються і досліджуються докази, обирається і реалізується конкретна міра стягнення.

Виробництво у справі починається, як правило, з складання протоколу про адміністративне правопорушення уповноваженим на те посадовцем (працівником міліції, державним інспектором). У ньому відображаються істота і обставини здійснення правопорушення, дані про особу порушника і інші необхідні відомості. Оформлений належним чином протокол і інші матеріали прямують в орган (посадовцю), уповноважений розглянути справу про дане правопорушення, якщо таке право не надане самій особі, що склала протокол.

В окремих випадках закон допускає стягнення штрафу і оформлення попередження на місці здійснення правопорушення (наприклад, штраф за безкоштовний проїзд). При цьому протокол не складається, а про сплату штрафу видається квитанція встановленого зразка. Проте, якщо порушник оспорює стягнення, що накладається, протокол повинен бути складений і виробництво здійснюється на загальних підставах.

Справи про адміністративні правопорушення мають право розглядати і вирішувати багато органів і посадовці: адміністративні комісії, виконкоми селищних і сільських рад, районні (міські) суди (судді), посадовці органів внутрішніх справ (міліції), державних інспекцій і інших органів (наприклад, пожежника, санітарного нагляду, природоохоронних, митних органів і ін.). Справа розглядається, як правило, у присутності порушника. У разі потреби можуть бути запрошені свідки, що потерпіли, експерт, перекладач. Інтереси особи, що притягається до відповідальності, а також потерпілого може представляти адвокат.

Орган (посадовець), що розглядає справу, досліджує всі матеріали, що поступили, заслуговує осіб, що беруть участь в справі, після чого ухвалює рішення про накладення адміністративного стягнення або про припинення справи. Стягнення може бути накладено не пізніше за два місяці з дня здійснення провини (а якщо правопорушення що триває — з дня його виявлення) і в межах, встановлених законодавством за дане правопорушення. При цьому повинні враховуватися характер провини, особу порушите ля, ступінь його провини, майнове положення, а також обставини, пом'якшувальні і обтяжливі відповідальність.

Ухвалене у справі рішення оформляється у вигляді ухвали, в якій відображаються всі обставини, встановлені в ході розгляду справи. Ухвала оголошується негайно після закінчення розгляду справи, а його копія протягом трьох днів вручається або висилається особі, відносно якої воно винесене, а також потерпілому на його прохання. Це правило має важливе значення для реалізації права на оскарження ухвали.

Ухвала у справі про адміністративне правопорушення в 10-денний термін з дня його винесення може бути оскаржено особою, відносно якої воно винесене, і потерпілим, а так само опротестовано прокурором. Ухвала суду (судді) остаточно і оскарженню у порядку даного виробництва не підлягає. Ухвала оскаржиться у вищестоящий орган (вищестоящому посадовцю) або в суд, який зобов'язаний розглянути скаргу в 10-денний термін. У цей же термін розглядається протест. Залежно від результатів розгляду тиснуло б або протесту уповноважений орган або посадовець може: відмінити ухвалу і припинити справу; направити справу на новий розгляд; змінити міру стягнення в межах санкції відповідної статті, але тільки у бік її пом'якшення; залишити ухвалу без зміни, а скаргу або протест без задоволення.

Якщо ухвала про накладення адміністративного стягнення не оскаржена і не опротестована або скарга або протест залишені без задоволення, орган (посадовець), що виніс ухвалу, обертає його до виконання. Порядок виконання ухвали залежить від виду накладеного стягнення. Наприклад, штраф повинен бути сплачений порушникам в 15-денний термін з дня вручення йому копії ухвали, а у разі його оскарження або опротестовування — не пізніше за 15-ть днів з дня повідомлення про залишення скарги або протесту без задоволення. Якщо штраф у встановлений термін добровільно не сплачений, ухвала прямує за місцем роботи або навчання оштрафованого або в орган соціального захисту для утримання суми штрафу із заробітку порушника, пенсії або стипендії. У разі неможливості з яких-небудь причин стягнути штраф з названих видів доходу ухвала прямує державному виконавцю за місцем проживання порушника для звернення стягнення на майно, що належить йому. Виконанням ухвали виробництво у справі про адміністративне правопорушення завершується.

Адміністративна відповідальність - це застосування до осіб, що провинилися адміністративні, адміністративних стягнень, які ваблять для цих осіб обтяжливі наслідки морального, майнового або особового характеру і накладаються уповноваженими на те органами або посадовцями на підставах і в порядку, встановлених нормами адміністративного права

Адміністративний проступок- що робить замах на державний або громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління протиправна, винна (умисне або необережне) дія або бездіяльність, за яку законодавством передбачена адміністративна відповідальність

Адміністративне стягнення - міра адміністративної відповідальності, вживана в цілях виховання особи, що провинилася адміністративний, у дусі дотримання законів, пошана до правил гуртожитку, а також попередження здійснення нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами

 

Стягнення особового характеру:

а) попередження;

б) адміністративний арешт

Стягнення майнового характеру:

а) штраф;

б) конфіскація предмету або грошей;

в) можливе вилучення предмету;

г) виправні роботи

 

Стягнення організаційно-правового характеру:

а) позбавлення спеціального права;

б) адміністративне видворення за межі України іноземців' і осіб без громадянства;

 

 

ТЕМА IV. ЦИВІЛЬНЕ ПРАВО УКРАЇНИ

 


Читайте також:

  1. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  2. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  3. The peace – порядок
  4. V. Порядок подання роботи на рецензiю i захист роботи
  5. V. Порядок прийому заяв та документів для участі у конкурсному відборі до НАУ
  6. А.1. Порядок Magnoliales - магнолієцвіті
  7. Адміністративна відповідальність та строки адміністративної відповідальності
  8. Адміністративне правопорушення як підстава юридичної відповідальності: ознаки і елементи.
  9. Адміністративної економіки.
  10. Адміністративної юрисдикції
  11. Американська модель соціальної відповідальності
  12. Амністія являє собою повне або часткове звільнення від кримінальної відповідальності і покарання певної категорії осіб, винних у вчиненні злочину.




Переглядів: 390

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості адміністративної відповідальності неповнолітніх | Поняття, предмет, метод, функції і принципи цивільного права України.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.