Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Середовище прямого впливу

1.Постачальники. Залежність між організацією і мережею постачальників, що забезпечують придбання ресурсів, необхідних для ефективної реалізації виробничого процесу - один з найбільш яскравих прикладів прямого впливу середовища на операції й успішність діяльності організації. Основні умови кооперування з певною групою постачальників – це своєчасність і якість поставок, ціна ресурсів.

2.Закони і державні органи. Організації зобов'язані дотримуватися вимог органів державного регулювання, що забезпечують примусове виконання законів у відповідних сферах своєї компетенції. Ці вимоги визначаються конкретною організаційно-правовою формою ведення підприємницької діяльності.

3.Споживачі. Виживання і виправдання існування організації залежить від її здатності знаходити споживача і задовольняти його запити.

4.Конкуренти. Від реакції на конкуренцію залежать такі внутрішні фактори, як якість продукції, технології, що застосовуються у виробництві, умови праці, її оплати, характер відносин між керівниками і підлеглими тощо.

Середовище непрямого впливу

Такі фактори так чи інакше впливають на фірму, не роблячи безпосереднього впливу на її поточні операції. Зазвичай виділяють наступні фактори непрямого впливу:

Технологія (технологічний фактор)є одночасно внутрішньої змінною і зовнішнім фактором, які мають велике значення. Технологічні нововведення впливають на ефективність, з яким продукти можна виготовляти і продавати; збирати, зберігати, розподіляти інформацію, а так само на те, якого роду послуги і нові продукти очікують споживачі від організації.

Економіка (економічний фактор).Економічне середовище формує певні економічні умови у країні, які вивляються у наступних факторах: рівень економічного розвитку: темпи зростання ВВП, національного доходу, інфляції, процентної ставки, курсу національної валюти, обсягів інвестицій тощо; купівельна спроможність споживачів; рівень безробіття; середня норма споживання та зберігання.

Стан економіки може вплинути на можливість одержання фірмою додаткового капіталу. Будь-яка зміна стану економіки може мати позитивний вплив на одні і негативний - на інші організації.

Соціокультурні та демографічні фактори.

Важливими соціокультурними характеристиками є : життєві цінності, традиції та переконання, характерні для всіх членів суспільства єдині стереотипи поведінки і мислення; географічний розподіл і щільність населення; етнічний склад; рівень освіти; структура домашнього господарства; структура населення за національною та релігійною ознакою; відносини з місцевими органами влади та засобами інформації; етичні норми (наприклад у рекламі).

Демографічні показники: середній вік населення; середня тривалість життя; співвідношення між чоловіками та жінками; темпи зростання населення тощо.

Політичні фактори.Деякі аспекти політичної обстановки мають для керівників особливе значення: політична стабільність; настрій адміністрації, законодавчих органів і судів у відношенні до бізнесу; ступінь оподатковування доходів корпорації; встановлення податкових пільг і пільгових торгівельних мит; законодавство щодо захисту споживачів; стандарти на безпеку, чистоту навколишнього середовища; ступінь контролю за цінами і заробітною платою; лобіювання особливих інтересів певних груп виробників і верств населення.

Стосунки з місцевим населенням.Майже для всіх організацій, велике значення має ставлення до неї місцевої громади, у якій вона функціонує. Конкретні закони й установки стосовно бізнесу визначають де можна розгорнути діяльність підприємства. У деяких громадах політичний клімат сприяє бізнесу, що складає основу припливу засобів місцевого бюджету від оподатковування. А є громади, що всіляко перешкоджають розміщенню підприємств у межах міста.

Міжнародне оточення.Середовище організацій, що діють на міжнародному рівні, відрізняється підвищеною складністю, що обумовлено унікальною сукупністю факторів, які характеризують кожну країну. Економіка, культура, кількість і якість трудових і матеріальних ресурсів, закони, державні установи, політична стабільність, рівень технологічного розвитку неоднакові в різних країнах. При здійсненні функцій планування, організації, стимулювання і контролю керівники повинні брати такі розходження до уваги.

Природне (екологічне) середовище.Погіршення стану навколишнього природного середовища - одна з найважливіших проблем нашого сторіччя. Рух за охорону навколишнього середовища ініціював прийняття цілого пакета законів, що негативно позначилися на розвитку деяких галузей промисловості.


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  4. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  5. Адекватним фізичним критерієм оцінки її впливу на організм люди1
  6. Аденогіпофіз, його гормони, механізм впливу
  7. Аденогіпофіз, його гормони, механізм впливу, прояви гіпер- та гіпофункцій.
  8. Аналіз відхилень від нормативів та їх впливу на прибуток
  9. Аналіз впливу постачальників
  10. Аналіз впливу факторів на зміну сумми гуртової реалізації
  11. Аналіз факторів впливу на обсяги виробництва суспільного продукту.
  12. Антидот прямого действия.




Переглядів: 2482

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організаційна (корпоративна) культура | Тема 6. Методи і моделі менеджменту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.