Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні характеристики туристичної послуги.

Основний технологічний цикл: технологія туроперейтингу; технологія проектування туру; технологія проектування програми перебування на маршруті

Обслуговуючий технологічний цикл: технологія бронювання туристських пологу; розробка технологічної документації

Допоміжний технологічний цикл.

Визначення поняття туристичний продукт, основні складові.

Туристичний продукт представляє собою сукупність певної кількості та якості товарів і послуг підготовлених в конкретний момент для реалізації споживачем (туристом) і зафіксованих в програмі туру.

Туристичний продукт – це сукупність речових (предметів споживання – туристичних послуг) та неречових (у формі послуг) споживчих вартостей необхідних для задоволення потреб туриста, що виникають у період туристської подорожі (поїздки). Зважаючи на існуючі визначення терміну «туристичний продукт» та враховуючи зміст, який вкладається в реалізований туристичним підприємством продукт праці, можливо дати наступне визначення: туристичний продукт – це сукупність туристичних товарів, туристичних послуг та природних ресурсів, що задовольняють потреби споживачів під час подорожі.

Кожний складовий елемент туристичного продукту (послуги, товари, ресурси) має свою внутрішню структуру, представлену узагальненими групами. (Див рис. 1)

Запропонований розподіл туристичних послуг на основні, додаткові та спеціалізовані, проведений відповідно до комплектації туристичної пропозиції підприємств-посередників (тур операторів та турагентів).

· До основних послуг належать послуги, що надаються підприємствами-виробниками в галузі туризму та містяться в основі кожної туристичної пропозиції – це послуги закладів розміщення, підприємств харчування, транспортних страхових компаній;

· До додаткових послуг належать послуги, що надаються підприємствами-виробниками та підприємствами–посередниками (між виробниками та споживачами) додатково до основних послуг, - це послуги лікування спортивні, побутові, торгівельні та послуги індустрії розваг;

· До спеціалізованих послуг належать послуги, що надаються підприємствами-посередниками в туризмі – це послуги туристичних бюро, турагентств, тур операторів, екскурсійних бюро, бюро подорожей та екскурсій і т.д.

Туристичні товари–це продукти праці виробничих сфер діяльності, створені для продажу і призначені для використання переважно туристами або екскурсантами. Специфічний тур.товар – це туристсько-спортивне спорядження й устаткування, сувенірна продукція і т.д. Не специфічний тур.товари – це товари широкого вжитку (автомобіль, косметика, одяг, техніка і т.д.), що користуються туристським попитом по різних причинах. Наприклад покупка туристом одягу в країні, де він подорожує може здійснюватись за наступних причин: значно менше ціна, чим у місці постійного проживання туриста, краща якість одягу, краще асортимент і ін.

Природні умови та антропогенні ресурси – це натуральні умови та ресурси (тобто природне багатство країни: її водо-, енергоресурси, кліматичні умови і т.ін.), а також умови та ресурси, що створені в результаті людської праці (пам’ятники історії, архітектури).

У сучасні науково-методичній літературі існує також поняття національний туристичний продукт –це сукупність кліматичних, культурних, історико-архітектурних ресурсів певної країни, що використовуються в туристичній діяльності, туристичній та супутній інфраструктурах, а також діяльність її туристичних підприємств, що виражені в створенні, просуванні та реалізації конкретних туристичних продуктів, направлених на залучення туристів з інших країн та світових регіонів. Наявність унікальних природних об’эктів та туристичних ресурсів підвищує конкурентно-спроможність національного туристського продукту на світовому ринку.

рис.1 Склад туристського продукту

 

 

 


Основні характеристики туристичної послуги.


Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. II. Основні засоби
  3. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  4. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  5. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  6. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  7. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  8. Акустичні характеристики порід
  9. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  10. Артеріальний пульс, основні параметри
  11. Банківська система та її основні функції
  12. Біржові товари і основні види товарних бірж. Принципи товарних бірж.




Переглядів: 2949

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Основною частиною туристичного продукту э туристичні послуги, які є дещо специфічним товаром, ця специфічність виходить із особливостей послуги як товару.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.