Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклад виконання завдання №2

 

Вихідні дані

mср.=1,5м, середня потужність пласта;

D m = 7 %, коливання потужності пласта;

dmin = 50, мінімальний кут падіння пласта;

dmax = 100, максимальний кут падіння пласта;

q = 6 м3/т.д.в., відносна метаноносність;

w = 5 м3/год., приплив води в лаву;

Lл = 200 м, довжина лави;

Lст = 950 м., довжина виїмкового стовпа;

R - показник руйнування пласта – крихкий;

γср=2,5 т/м3 – середня густина бічних порід.

 

Характеристика пласта

Будова пласта Потужність пачки, m, м Опір різанню Арез, кН/м Густина g, т/м3
Нижня пачка 0,5 1,45
Породний прошарок 0,1 1,98
Верхня пачка 0,9 1,40

Характеристика порід

Назва породи Товщина пласта, м Опірність стисканню,sсж, Мпа
Підошва
Пісковик 0,7
Алевроліт 0,6
Покрівля
Глинистий сланець 0,18
Аргіліт 0,20
Глинистий сланець 0,25
Алевроліт 0,17
Піщанистий сланець 0,38
Аргіліт 6,0
Вапняк 5,0

 


Читайте також:

  1. I. Культура учебного труда как теоретическая и прикладная проблема педагогической психологии
  2. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  3. II. Завдання на проект.
  4. III. Виконання бюджету
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  9. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  10. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. V. Завдання.




Переглядів: 456

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Умовні позначення деяких типів порід | Характеристика пласта та бічних порід

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.