Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклад виконання завдання №4

1. Розрахунок швидкості подачі комбайна

1.1. Швидкість подачі комбайна за опірністю вугілля різанню визначається за формулами (4.1)-(4.3).

Для визначення вхідних величин у формулу, з табл. 4 (додаток Д) знаходимо, що на комбайні 1ГШ68 установлені два двигуни по 132 кВт. Приймаємо коефіцієнт, що враховує режим роботи двигунів, рівним 0,75. Тоді

Nуст = 0,75*132*2 = 198 кВт.

 

Питомі енерговитрати Hw на руйнування вугілля, кВт*год/т складуть

Hw = 0,00185*250*(0,77 + 0,008*62,5) = 0,587 кВт*год/т.

Значення Аср рез і gср визначені в завданні №2.

Оскільки вугілля в’язке, то R = 0,25*Аср рез = 0,25*250=62,5.

Отже

м/хв.

 

1.2. Швидкість подачі комбайна за газовим фактором визначається за виразом (4.4).

Значення вхідних величин установлюються за заданими гірничогеоло-гічними умовами, довідковому матеріалі і раніше виконаними розрахунками:

V = 4 м/с; mвин = mгеол = mср =1,5 м; b = 1,2+2,23=3,43 м; y = 0,9; d = 1; kвп=1,3; q = 6 м3/т; g = 1,45 т/м3; kн = 1,4. Тоді

 

м/хв.

 

1.3. Швидкість кріплення лави визначається за виразами (4.5)-(4.6).

Установлюємо значення вхідних у формулу величин hкр = 1,266 м (рис. 3.3). Приймаємо t1 = 0,07 хв; t2 = 0,2 хв; t3 = t4 = t5 = 0,06 хв. Тоді

хв;

м/хв.


Читайте також:

  1. I. Культура учебного труда как теоретическая и прикладная проблема педагогической психологии
  2. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  3. II. Завдання на проект.
  4. III. Виконання бюджету
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  9. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  10. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. V. Завдання.




Переглядів: 497

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Довідковий матеріал до виконання завдання №4 | Вибір швидкості подачі комбайна

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.