Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Фізіологія вагітності.

План:

1. Уявлення про фізіологію вагітності.

2. Запліднення. Імплантація.

3. Утворення оболонок, плаценти, пуповини, навколоплодових вод.

4. Плід як об’єкт пологів.

5. Зміни в організмі жінки підчас вагітності.

6. Критичні періоди вагітності.

 

Позааудиторна самостійна робота студента (ПСРС):

Нормальний менструальний цикл.

Знати:

1. Характеристику нормального менструального циклу:

- тривалість;

- кількість виділень;

- циклічність;

- регулярність;

- двохфазність;

2. Рівні регуляції менструального циклу.

3.Яєчниковий цикл, фази, механізми регуляції.

4.Матковий цикл, фази, механізми регуляції.

Вміти:

1. Вираховувати тривалість менструального циклу,

2. Проводити тести на овуляцію.

Питання для самоконтролю:

1.Що таке менструальний цикл?

2.Дайте характеристику нормального менструального циклу.

3.Які є рівні регуляції менструального циклу?

4.Які фази циклу яєчникового.маткового?

5.Дайте визначення поняття овуляції, десквамації?

 

Позааудиторна самостійна робота студента (ПСРС):

Розвиток вагітності.

Знати:

1.Будова яйцеклітини і сперматозоїдів.

2.Основи процесу запліднення, дроблення та імплантація заплідненої яйцеклітини, розвиток зародкових оболонок;

3.Плід у різний термін вагітності.

4.Критичні періоди вагітності.

5.Функції плаценти та навколоплідних вод.

6.Зміни в організмі вагітної.

Вміти:

1. Охарактеризувати склад навколоплідних вод;

2. Оглянути плаценту після пологів.

3. Визначити ступінь зрілості плода.

4.Вимірювання зросту, маси тіла плода.

Питання для самоконтролю:

1. Охарактеризуйте спермато- та овогенез;

2. Що таке запліднення?

3.Що таке імплантація?

3. Назвіть основні функції плаценти.

4. Який гормон виділяє плацента?

Лекція №4


Читайте також:

  1. Анатомія і вікова фізіологія з основами шкільної гігієни
  2. Анатомія і фізіологія дитячого організму
  3. АНАТОМІЯ І ФІЗІОЛОГІЯ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА ПЕРИФЕРИЧНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ, ЇЇ ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ
  4. Анатомія, вікова фізіологія і гігієна серцево-судинної системи
  5. Діагностика вагітності.
  6. Клінічна фізіологія гіперкапнії
  7. ЛЕКЦІЯ 2.ТЕМА: ФІЗІОЛОГІЯ МІКРООРГАНІЗМІВ
  8. Лекція 7. Фізіологія системи виділення.
  9. ЛЕКЦІЯ № 4. Фізіологія м'язів.
  10. Лекція №3 – Нервово-м’язова фізіологія.
  11. Модуль 2. Фізіологія ВНД.
  12. Модуль 2. Фізіологія ВНД.




Переглядів: 1134

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Профілактика захворювань в акушерських стаціонарах. | Діагностика вагітності.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.023 сек.