Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Види підприємницького поведінки в туризмі. Реакція конкурентів на зміну ринкової поведінки компанії

При дослідженні ринкової конкуренції враховуються також форми підприємницького поведінки (по Шумпеттеру). Підприємці умовно діляться на ініціативних (піонерів і спонтанно імітують) і консервативних (реагують під тиском і немобільних).

Підприємницький поведінка потрібно в обов'язковому порядку враховувати, оскільки необхідно знати реакцію конкурента на появу нового товару (послуги, готелі, бази відпочинку, нового маршруту).

Конкуренти реагують з великим ступенем ймовірності на зміни цін тоді, коли їх число невелике, мова йде про одне й те ж продукті, споживачі добре поінформовані про пропозицію всіх конкурентів.

Конкуренти можуть реагувати по-різному на кожне наступне зміна цін в залежності від своїх інтересів. Щоб її передбачити, необхідно вивчати фінансове становище фірми-конкурента, її поточний оборот, завантаження потужностей, довіра до неї споживачів, а також її мети в бізнесі. Якщо метою конкурента є збільшення або підтримання певної частки ринку, то найімовірніше він піде за ціновими змінами фірми-ініціатора. Якщо ж його метою є максимізація прибутку, то він буде реагувати в стратегічному плані з допомогою інших засобів, наприклад, посилення реклами або поліпшення якості.

 


Читайте також:

  1. V Ідентифікація, раціоналізація, проекція, інтроекція, агресія, зворотна реакція та їх комплекси.
  2. VI Реакція вуглеводневого адикалу
  3. VІ – харчова реакція (пиття).
  4. А — позитивна умовна реакція натискання на клавішу, В — бурхлива емоційно-рухова реакція за відсутності харчового підкріплення сигналу.
  5. Авіакомпанії
  6. Альтернативні джерела формування підприємницького капіталу
  7. Аналіз впливу факторів на зміну сумми гуртової реалізації
  8. Аналіз міжринкової взаємодії товарів і грошей
  9. АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА
  10. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  11. Аналіз цін конкурентів проводиться за допомогою
  12. Аналізцін і товарівконкурентів




Переглядів: 552

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Опис споживачів (категорії, фактори споживчого туристичного попиту) | Аналіз вимог та динаміки попиту на міжнародному та внутрішньому ринку туристичних послуг (за видами туризму, за категоріями туристів, цілей та об’єктів відвідування)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.