Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Види підприємницького поведінки в туризмі. Реакція конкурентів на зміну ринкової поведінки компанії

При дослідженні ринкової конкуренції враховуються також форми підприємницького поведінки (по Шумпеттеру). Підприємці умовно діляться на ініціативних (піонерів і спонтанно імітують) і консервативних (реагують під тиском і немобільних).

Підприємницький поведінка потрібно в обов'язковому порядку враховувати, оскільки необхідно знати реакцію конкурента на появу нового товару (послуги, готелі, бази відпочинку, нового маршруту).

Конкуренти реагують з великим ступенем ймовірності на зміни цін тоді, коли їх число невелике, мова йде про одне й те ж продукті, споживачі добре поінформовані про пропозицію всіх конкурентів.

Конкуренти можуть реагувати по-різному на кожне наступне зміна цін в залежності від своїх інтересів. Щоб її передбачити, необхідно вивчати фінансове становище фірми-конкурента, її поточний оборот, завантаження потужностей, довіра до неї споживачів, а також її мети в бізнесі. Якщо метою конкурента є збільшення або підтримання певної частки ринку, то найімовірніше він піде за ціновими змінами фірми-ініціатора. Якщо ж його метою є максимізація прибутку, то він буде реагувати в стратегічному плані з допомогою інших засобів, наприклад, посилення реклами або поліпшення якості.

 


Читайте також:

  1. V Ідентифікація, раціоналізація, проекція, інтроекція, агресія, зворотна реакція та їх комплекси.
  2. VI Реакція вуглеводневого адикалу
  3. VІ – харчова реакція (пиття).
  4. А — позитивна умовна реакція натискання на клавішу, В — бурхлива емоційно-рухова реакція за відсутності харчового підкріплення сигналу.
  5. Авіакомпанії
  6. Альтернативні джерела формування підприємницького капіталу
  7. Аналіз впливу факторів на зміну сумми гуртової реалізації
  8. Аналіз міжринкової взаємодії товарів і грошей
  9. АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА
  10. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  11. Аналіз цін конкурентів проводиться за допомогою
  12. Аналізцін і товарівконкурентів




Переглядів: 490

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Опис споживачів (категорії, фактори споживчого туристичного попиту) | Аналіз вимог та динаміки попиту на міжнародному та внутрішньому ринку туристичних послуг (за видами туризму, за категоріями туристів, цілей та об’єктів відвідування)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.