Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Диференціація цін і знижок на туристичні послуги має кілька напрямків, з яких найбільш поширені наступні.

1. Диференційовані ціни на послуги для індивідуальних і групових туристів. Порівняно високий рівень цін на індивідуальне обслуговуванняобумовлюється більш високою вартістю цих послуг, тобто більшоютрудомісткістю їхнього виробництва. У той же час масовість істандартизація групового обслуговування забезпечують економію праці,що дозволяє виходити на більш низькі ціни. До того ж туристичні фірмиекономічно зацікавлені в розвитку масового групового туризму і томупрагнуть створити для нього більш пільгові умови, у тому числі і зарахунок цін.

2. Сезонна диференціація цін. З метою збереження туристичного потоку в несезонний період, коли попит на туристичні поїздки за кордон знижується до мінімуму, туристичні підприємства встановлюють максимально низькі ціни. Найчастіше застосовуються чотири градації: низькі несезонні ціни, середні міжсезонні ціни, високі ціни сезону і найвищі ціни сезону «пік». У каталогах туристичних фірм можна зустріти і велику градацію цін, коли вони міняються від місяця до місяця в залежності від сталої чи очікуваної інтенсивності поїздок туристів.

3. Диференціація цін на обслуговування по різних туристських центрах. Основним фактором такої диференціації є так звана туристичнарента. Туристичні центри, що користуються великою популярністю вгостей з-за кордону, встановлюють більш високі ціни на свої туристичніпослуги. У містах з меншим попитом на відвідування іноземними

туристами аналогічні послуги продаються по більш низьких цінах.

4. Диференціація цін у залежності від якості послуг. В основі диференціації цін на комплексне обслуговування лежить класифікація готельних підприємств (по зірковій системі). Комплексне обслуговування, що базується на більш високій категорії готельного розміщення, продається по відповідно високих цінах.

5. Диференціація цін у залежності від кількості послуг, включених у пакет. Ціна пакета встановлюється на більш низькому рівні, ніж сумароздрібних цін на послуги, його складові.

Політика цін проводиться також через так звані довідкові, базисні, чи конфіденційні, контрактні ціни.

Довідкові ціни – ціни, що публікуються і широко розрекламовані в тарифних довідниках, каталогах і інших інформаційно-довідкових виданнях. Це – максимальні ціни, що використовуються для роздрібного продажу готельних і інших туристичних послуг.

Базисні, чи конфіденційні, ціни – ціни, пропоновані приймаючими туристичними фірмами при заключені угод з фірмами— туроператорами на продаж туристичних послуг. Звичайно ці ціни встановлюються не на окремі види, а на пакети туристичних послуг. У порівнянні з довідковими базисні ціни є більш пільговими. Рівень базисних та конфіденційних цін може знижуватися до 65% від рівня максимальних роздрібних цін на готельні й інші послуги.

Контрактні ціни – це ціни, зафіксовані в конкретній угоді. У залежності від обсягу і характеру операції по купівлі-продажу туристичних послуг базисні ціни можуть бути зменшенні в процесі переговорів сторін до ще більш низького рівня. Саме на їхній основі формуються продажні ціни туристичних подорожей іноземних туристів в Україні.

При зменшенні ціни пакета послуг звичайно враховуються наступні обставини:

- обсяг операцій (кількість прийнятих туристів і загальна сума виторгу). Чим вище ці показники, тим більше в іноземної фірми-покупця підстав наполягати на зниженні ціни;

- кількісний склад запланованих груп. Зі збільшенням числа учасників групи ціна обслуговування однієї людини може знижуватися;

- порядок заїзду туристичних груп у готель. Якщо між заїздом і від'їздом чергових груп готельні номери не простоюють, фірма-покупець може також претендувати на деяке зниження цін;

- набір послуг у пакеті. Вище вже говорилося, що при включенні різних туристичних послуг у комплексне обслуговування їхня вартість знижується. Географія маршруту і тривалість туру також повинні враховуватися при зменшенні цін. З метою організації поїздки туристів у віддалені міста і регіони, а також збільшення тривалості туру український продавець повинен йти на деяке зниження своїх цін;

- порядок оплати туру. Якщо фірма-покупець згоден заздалегідь оплатити вартість замовленого туру, вона також може порушувати питання про деяке зниження цін.

Поряд з використанням диференційованих цін у практиці українських приймаючих туристичних фірм можуть застосовуватися різні знижки з метою стимулювання продажу рекламованих турів, наприклад знижка з ціни на обслуговування дітей (до 12 років), що подорожують разом з батьками; знижки з цін на додаткові екскурсії.

В арсеналі політики цін туристичних фірм застосовуються і надбавки до звичайних цін, що використовуються, коли виникає “ажіотажний” попит на поїздки в певний туристичний центр у зв'язку з проведенням там популярних культурних, спортивних й інших заходів. У такі дні туристичні послуги і товари в цих місцях продаються за цінами, що значно перевищують звичайні, приносячи великі прибутки туристичним фірмам.

Страхування — це самостійний вид послуг, що не входить у вартість турпакета, а усі відносини в зв'язку з ним турист вирішує безпосередньо зі страховою компанією.

Аеродромні, консульські й інші збори виплачуються туристами персонально по місцю їх стягування й у вартість туру не включаються.

 


Читайте також:

  1. D-петля, що складається з 8–12 залишків, декілька з яких – дигідроуридинові.
  2. II. Критерій найбільших лінійних деформацій
  3. V. НАЙБІЛЬШ ВАЖЛИВІ ПОДІЇ І ДАТИ
  4. Азіатсько-тихоокеанський та Американський туристичні макрорегіони.
  5. АТ – одна з найбільш зручних форм колективного підприємства в умовах ринкової економіки. Першим АТ вважають створену у 1602 році Голандсько –Ост - Індську компанію.
  6. Аудиторської фірми/аудитора про виконані роботи/надані послуги за 200_р.
  7. Африканський та Близькосхідний туристичні макрорегіони.
  8. Балансова теорія визначення статі. Диференціація статі і роль гормонів у цьому процесі.
  9. Банківський кредит — найпоширеніша форма кредиту. Об'єктом банківського кредиту є грошовий капітал.
  10. Банківські послуги дозволяється надавати виключно банку.
  11. Безкоштовні послуги та подарунки
  12. В межах наукового підходу існує велика кількість концепцій, але найбільш переконлива – еволюційна теорія.




Переглядів: 619

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розробка стратегії ціноутворення | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.