Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Технологія доставки туристичного продукту до споживача

 

Доведення продукту до споживача характеризує діяльність фірми для досягнення можливості зробити його більш доступним для покупця.

Головним елементом при цьому є вибір оптимальних схем доставки до споживача.

Схема канал розподілу турпродукту – це шлях, по якому він рухається від виробника до споживача. Канали розподілу можна охарактеризувати числом рівнів каналу рис. 11.5.

Рівень каналу – це будь-який посередник по доставці товару до споживача. Число незалежних рівнів визначає довжину каналу розподілу.

Прямий канал є найпростішим і складається з виробника, що формує і продає тур споживачу. Однак більшість турфірм уникає сполучати виробництво (формування) товару і його безпосередній продаж клієнтам.

З організаційної точки зору виділяють звичайні канали розподілу, вертикальні і горизонтальні системи

Звичайний канал розподілу. При наближенні туру до кінцевого споживача, як правило, неприйнятна схема, де незалежні посередники (виробники, продавці) не зв'язані єдиною метою, а працюють кожен сам по собі. Ця обставина визначається самою специфікою турпродукту, зокрема, його нездатністю до збереження.

У сфері послуг домінує вертикальна система, що дозволяє учасникам діяти як єдина система. При цьому один із членів каналу або є власником інших, або має контракти з ними, або володіє достатнім впливом для забезпечення повного співробітництва. Розрізняють корпоративну і договірну схеми вертикального (підлеглого) співробітництва.

 

 

Рисунок 11.5. - Канали розподілу туристського продукту

 

Корпоративна вертикальна схемапоєднує послідовні стадії виробництва і розподілу під одним власником, що здійснює управління системою.

У силу різнобічності туристичних послуг ця схема не може охопити всю сферу туризму, але цілком можлива в її окремих галузях. Договірна вертикальна схема складається з незалежних компаній, зв'язаних договірними відносинами з метою ефективної діяльності.

Більшість туристичних фірм, а також підприємств, що складають інфраструктуру туризму, співробітничають за цією схемою.

Однієї з різновидів договірних вертикальних каналів співробітництва є франшизні системи. Франшиза (від англ, franshise – право голосу) – це право продавати послуги від імені певної фірми на основі укладеної угоди.

У туристичному та готельно-ресторанному бізнесі такі системи одержали назву ланцюгів. Головна відмінність франшизи від інших контрактних систем полягає в тому, що вона заснована на:

- унікальних послугах,

- на методах ведення бізнесу,

- на торговому імені,

- патенті,

- авторському праві.

 


Читайте також:

  1. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  2. АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА
  3. Аналіз сильних та слабких сторін туристичного підприємства, SWOT-аналіз
  4. Аналіз факторів впливу на обсяги виробництва суспільного продукту.
  5. Арт-терапiя як технологія збереження психічного здоров'я. Види арт-терапії.
  6. Б) Поняття корисності: (поняття, гранична та сукупна корисність продукту).
  7. Б. Новостворена вартість, яка складається з вартості необхідного продукту (НП) і вартості додаткового продукту ( ДП).
  8. Базова технологія
  9. Біотехнологія
  10. Біотехнологія і гібридизація соматичних клітин
  11. Біотехнологія одержання антибіотиків
  12. Біотехнологія одержання ІНТЕРФЕРОНІВ




Переглядів: 697

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основними функціями туроператора є: комплектуюча, сервісна, гарантійна. | Проектування вимог до процесу обслуговування туристів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.