Проектування вимог до процесу обслуговування туристів.
Документація, що деталізує вимоги до процесу обслуговування туристів, повинна включати:
- опис процесів, форм і методів обслуговування туристів;
- значення характеристик процесу обслуговування туристів;
- вимоги до типу, кількості і пропускної здатності використовуваного устаткування;
- кількість необхідного персоналу і рівень його професійної підготовки;
- договірне забезпечення постачань виробів та послуг;
- гарантії,
- необхідні узгодження (із власниками рекреаційних ресурсів, органами санітарно-епідеміологічного і пожежного нагляду, Державтоінспекцією й ін.).
Конкретні вимоги до процесу обслуговування туристів повинні бути не нижче вимог діючих нормативних документів. Проектування процесу обслуговування туристів здійснюють по окремих етапах надання послуги (наприклад, надання інформації про послугу, надання послуги, розрахунки за послугу) і складання для кожного з них технологічних карт. Зміст і послідовність етапів можуть варіюватися в залежності від виду послуги. Результатом проектування туристської послуги є технологічні документи (технологічні карти, інструкції, правила, регламенти й ін).