МОДУЛЬ І. «ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ».
ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ 1.1. (ЗМ11): МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТОВИХ КЛАСАХ ШКОЛИ ЯК НАУКА ТА НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ.
ПЛАН
1. Теоретико-методичні основи методики навчання математики у І-ІУ класах. Завдання та зміст методики навчання математики у початкових класах школи.
2. Зв'язок методики навчання математики з іншими науками.
3. Методи дослідження, що використовуються методикою навчання математики.
4. Теоретико-методичні основи визначення завдань навчання математики в І-ІУ класах.
5. Теоретико-методичні основи визначення змісту курсу математики початкових класів: арифметичний, алгебраїчний і геометричний матеріал, величини, текстові задачі.
6. Теоретико-методичні основи побудови початкового курсу математики.
7. Зв'язок курсів математики І-ІУ і У-УІ класів та наступність у їх вивченні.
ЛІТЕРАТУРА: І. Основна: [1]. Богданович М., Козак М., Король Я. Методика викладання математики в початкових класах: Навч. посібник. – 2-е вид., перероб. і доп. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2001. –368 с. (С. 3-28); [2]. Моро М.Г., Пишкало А.М. Методика навчання математики в І-ІІІ класах. – К.: Рад. школа, 1979. – 376 с. (С. 5-32) - [3]. Бантова М.О., Бельтюкова Г.В., Полевщікова Г.М. Методика викладання математики в початкових класах. – К.: Рад. школа, 1979. – 336 с. (С. 6-17); [4]. Методика начального обучения математике. //Под ред. Л.Н.Скаткина. – М.: Просвещение, 1972. 320 с. (С. 7-22).