Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Наочні посібники з математики, їх класифікація і ТМО їх використання.

3. Для здійснення принципу наочності на уроках математики спираються, з одного боку, на сприймання учнів, а з другого – на їхні уявлення. У першому випадку слід використовувати наочні посібники. Знання вчителем ТМО використання на уроках математики наочності буде забезпечувати формування чітких просторових і кількісних уявлень, змістовних понять, розвивати логічне мислення та мовлення, допомагати підводити до узагальнень, які потім застосовуються на практиці. Виконання таких завдань можливе, якщо вчитель знає види наочних посібників, умови їх ефективного використання в процесі навчання. Існує декілька класифікацій наочних посібників за різними основами, серед яких ми вважаємо за потрібне виділити такі: натуральні наочні посібники (предмети оточуючого життя, зошити, олівці тощо); образотворчі наочні посібники, серед яких виділяють образні (предметні картинки, зображення предметів і фігур, таблиці з зображеннями предметів і фігур тощо) і умовні (або символічні): картки з зображеннями цифр, знаків дій, знаків відношень ("<", ">", "="), малюнки, креслення, навчальні фільми, діафільми, діапозитиви.

Якщо за основу класифікації вибрати місце використання наочних посібників, то можна поділити їх на: загальнокласні або демонстраційні, якими користується весь клас, і індивідуальні, якими користується кожен учень окремо. Як правило, демонстраційні та індивідуальні наочні посібники відрізняються лише розмірами, маючи однаковий зміст. Обравши за основу класифікації спосіб виготовлення, ми отримаємо такі дві групи наочних посібників: фабричні, які виготовляються типографським способом і саморобні, які виготовляються вчителем або дітьми, але які разом з тим повинні бути нескладними у виготовленні та відповідати вимогам естетики і нормам шкільної гігієни. Крім названих існує класифікація наочних посібників за дидактичним призначенням, у якій виділяють три групи: а) посібники, призначені для ознайомлення з новим матеріалом; б) посібники для закріплення вмінь і навичок; в) посібники для контролю знань. Наведені класифікації мають умовний характер оскільки кожен посібник на різних етапах навчання може використовуватись з різним дидактичним призначенням.

 


Читайте також:

  1. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  2. V. Класифікація і внесення поправок
  3. V. Класифікація рахунків
  4. А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
  5. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  6. Аналітичні процедури внутрішнього аудиту та їх класифікація.
  7. Антидоти і порядок їхнього використання. Само і взаємодопомога при ураженні ОР.
  8. Б. Підручники, посібники
  9. Баланс енергій у видобувній свердловині і класифікація видобувних свердловин за способом їх експлуатації
  10. Банківська платіжна картка як засіб розрахунків. Класифікація платіжних карток
  11. Банківський кредит та його класифікація.
  12. Банківські ресурси, їх види та класифікація




Переглядів: 2027

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стабільні підручники з математики для початкової школи, теоретико-методичні особливості їх змісту, побудови, оформлення та використання. | Інструменти, моделі, прилади, таблиці, технічні засоби навчання на уроках математики у початкових класах.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.