Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Диверсифікація як засіб зниження ризику.

Диверсифікація підприємницької діяльності полягає в розподілі зусиль і капіталовкладень між різноманітними видами діяльності, які безпосередньо непов'язаними один з одним. У такому разі, якщо в результаті непередбачених подій один вид діяльності буде збитковий, інший вид все ж таки приноситиме прибуток. Підприємницьку фірму це врятує від банкрутства і дозволить продовжити функціонувати.

Слід розрізняти концентричну і горизонтальну диверсифікацію. Концентрична диверсифікація — це поповнення асортименту виробами, схожими на товари, що вже випускаються підприємством. Горизонтальна диверсифікація є поповненням асортименту виробами, які несхожі на товари підприємства, але цікавими для існуючих споживачів.

Необхідно відзначити, що метод диверсифікації дозволяє знижувати виробничі, комерційні й інвестиційні ризики. Інвестиційні ризики знижуються шляхом створення інвестиційного портфеля фірми. Зазвичай в стандартний інвестиційний портфель входять цінні папери, що мають альтернативні цілі:

♦ отримання відсотків на вкладений капітал;

♦ збереження капіталу від інфляції;

♦ забезпечення приросту капіталу за рахунок зростання курсової вартості придбаних акцій.

До першої групи входять низколиквідні і високоризиковані цінні папери, які здатні принести високі відсотки при вдалому збігу обставин.

У другій групі — цінні папери, що мають більшу ліквідність, випущені крупними компаніями або державою, з невеликими ризиками і заздалегідь очікуваними невеликими, нестабільними процентними виплатами.

У третій групі — цінні папери, що мають дуже високу ліквідність; в даному випадку інвестор сподівається на шанси заробити на перепродажах.

В процесі формування інвестиційного портфеля відбувається «усереднення» інвестиційного ризику шляхом диверсифікації.

На практиці диверсифікація може не тільки зменшити, але і збільшити ризик. Збільшення ризику відбувається у випадку, якщо підприємець вкладає кошти в галузь діяльності, в якій його знання і управлінські здібності обмежені. В цьому випадку необхідно утримуватися від спокуси підтримувати невдалий бізнес за рахунок прибутків, що отримуються в інших областях діяльності, оскільки подібна практика може призвести до того, що весь прибуток буде витрачений на збиткову галузь.

Проте не будь-який ризик можна зменшити за допомогою диверсифікації. Такі ризики, як: ризик, що пов'язаний з очікуваннями кризи або підйомом економіки в цілому; ризик, який пов'язаний з рухом банківського відсотка; політичний ризик та інші не можна зменшити методом диверсифікації.


Читайте також:

  1. Абстрактна небезпека і концепція допустимого ризику.
  2. Аналіз причин аварійності та шляхи її зниження
  3. Аналіз ризику.
  4. Аналіз та оцінка інвестування в умовах ризику. Якісні та кількісні методи оцінювання проектних ризиків.
  5. Аристотель розглядав дві форми грошей — гроші як простий засіб обігу товарів і як засіб обігу грошового капіталу.
  6. Бази даних як засіб зберігання й обробки інформації
  7. Банківська платіжна картка як засіб розрахунків. Класифікація платіжних карток
  8. Болонська конвенція як засіб створення зони європейської вищої освіти.
  9. Болонський процес як засіб інтеграції і демократизації вищої освіти
  10. Болонський процес як засіб інтеграції і демократизації вищої освіти країн Європи.
  11. Болонський процесс як засіб інтеграції у вищу освіту європейських країн.
  12. Види ризику.




Переглядів: 628

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Різноманітність методів управління ризиком. | Передача ризику.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.