МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ризики підсилення конкуренції.Причин виникнення в процесі діяльності виробничої фірми ризику посилення конкуренції безліч. Основні, на яких фірмам слід звертати увагу в першу чергу такі: просочування конфіденційної інформації або з вини співробітників фірми, або в результаті промислового шпигунства, яке здійснене конкурентами; недосконалість маркетингової політики, тобто неправильний вибір ринків збуту і неповна інформація про конкурентів або наявність невірної інформації про конкурентів; сповільнене впровадження нововведень в порівнянні з конкурентами через відсутність необхідних коштів для проведення науково-дослідних робіт, впровадження нових технологій, освоєння виробництва нових високоякісних і конкурентних товарів; недобросовісність конкурентів, що полягає у використанні в процесі конкурентної боротьби методів недобросовісної конкуренції; поява на ринку виробників з інших галузей, що пропонують однотипні, взаємозамінні товари, які здатні задовольнити попит споживачів; поява непередбачених функціонально однорідних замінників товарів, що виробляються в галузі, в якій діє дана фірма; |поява місцевих нових фірм-конкурентів; експансія на місцевий ринок продукту, що виробляється або його аналогів з боку зарубіжних експортерів. Дана причина найімовірніше виникає в тому випадку, якщо умови експорту змінюються в сприятливу сторону для зарубіжних виробників, що створює для них хороші мотиви для виходу на локальний ринок. Окрім вищеперерахованих існують і інші причини конкуренція, що впливає на рівень, в окремих галузях матеріального виробництва. Конкуренція — суперництво в досягненні своїх цілей — залишається основною формою боротьби виробничих фірм за покупця. У конкурентній боротьбі використовуються цінові і нецінові методи. Цінова конкуренція ґрунтується на отриманні додаткового прибутку шляхом зменшення витрат виробництва і реалізації, зниження цін без зміни асортименту і якості виробленої продукції. Використовується на ринку і прихована цінова конкуренція, коли за такою ж, як у конкуруючої фірми, ціні продається продукція вищої якості. Різновидом прихованої цінової конкуренції є скорочення витрат споживання: вища економічність через зменшення енергоспоживання, збільшення терміну служби виробу і т. п., а також за рахунок розширення комплексу послуг, що надаються. Нецінова конкуренція припускає зміну властивостей продукції, додання їй якісно нових властивостей, створення покращених аналогів продукції, підвищення споживчих властивостей товару. Існують і інші методи конкурентної боротьби, такі, як функціональна конкуренція, яка полягає в тому, що деякі потреби потенційного покупця можна задовольнити різноманітними способами. Внаслідок наявності товарів, що призначені для однієї і тієї ж мети, але що мають відмінності за деякими важливих характеристиках, виникає видова конкуренція. Швидкісна конкуренція заснована на швидкому виготовленні замовлень за тією ж ціною. Останнім часом в економічній літературі з'явилося таке поняття, як «нова конкуренція». Характерні риси нової конкуренції — це нецінові чинники і граничне скорочення часу на створення новинок. Якість товару в даному випадку розглядається в першу чергу з погляду майбутніх споживачів, а не витікає з технологічних або інших можливостей виробника. Подібна позиція ґрунтується на концепції маркетингу, головний принцип якого — «виготовляти те, що продається, а не продавати те, що виготовляється». Вибір стратегії конкурентної боротьби здійснюється виробничими підприємницькими організаціями залежно від їх фінансових і виробничих можливостей, завойованого на ринку положення і поставлених цілей. Щоб обійти конкурента, підприємствам можна порекомендувати деякі прийоми: за наявності рівного положення з конкурентами добивайтеся впровадження навіть незначних нововведень — це вже може бути початком вашого довготривалого успіху; ретельно охороняйте комерційну таємницю, особливо в частині ведення справ і положення на ринку; умійте визначити, а потім швидко і ефективно використовувати в конкурентній боротьбі свої переваги; пам'ятаєте, що в умовах конкуренції зростання обсягу продажу — найважливіший показник, основний критерій ефективності вашої господарської діяльності; умійте скорочувати терміни відвантаження продукції і збільшувати швидкість надання послуг; концентруйте свої зусилля на створенні нових сегментів ринку; максимально різноманітьте асортимент продукції, що випускається, і видів послуг, що надаються; постійно збільшуйте цінність, споживчі властивості своєї продукції; постійно удосконалюйте управління фірмою. Підприємцям при організації виробничого підприємництва необхідно пам'ятати, що законодавством не допускається недобросовісна конкуренція.
Читайте також:
|
||||||||
|