Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Логічна схема наукового дослідження

(див. Демидова А.К. Пособие по русскому языку. Научный стиль. Оформление научной работы: Учебное пособие – М.:

Русский язык, 1991. – 201 с.)

ö Обґрунтування актуальності наукового дослідження

ö Виявлення предмета та об’єкта дослідження

ö Вибір методики проведення дослідження

ö Опис процесу дослідження

ö Обговорення результатів дослідження

ö Формулювання висновків

Композиційно будь-яке наукове дослідження, незалежно від галузі та жанру містить дві взаємопов’язані частини – описову (оглядову) та головну.

В оглядовій частині відображається хід наукового дослідження, при цьому у вступі дається обґрунтування актуальності дослідження, формулюється об’єкт, предмет, обраний метод (методи) дослідження, викладається історія питання.

У головній частині наукового твору висвітлюються методика та техніка дослідження.

Основні вимоги до наукових робіт різного типу такі:

1. Назва повинна бути по можливості короткою, вказувати на мету дослідження. У назві не бажано використовувати термінологію псевдонаукового характеру. Треба уникати назв, що починаються зі слів “Дослідження питання...”, “Дослідження деяких шляхів...”, “Деякі питання...”, “Матеріали до вивчення...”, “До питання...” і т. ін.

2. Цитування:

а) текст цитати починається і закінчується лапками і наводиться в тій граматичній формі, в якій він поданий у джерелі , із збереженням особливостей авторського написання. Наукові терміни, запропоновані іншими авторами, не виділяються лапками, за винятком тих, що викликали загальну полеміку. У цих випадках використовується вираз “так званий”.

б) цитування повинно бути повним, без довільного скорочення авторського тексту і без перекручень думок автора. Пропуск слів, речень, абзаців при цитуванні допускається без перекручення авторського тексту і позначається трьома крапками.

в) кожна цитата обов’язково супроводжується посиланням на джерело.

г) при непрямому цитуванні (переказі, викладі думок своїми словами), що дає значну економію тексту, слід бути гранично точним у викладенні думок автора, коректним щодо оцінювання його результатів, і давати відповідні посилання на джерело.

д) якщо необхідно виявити ставлення автора праці до окремих слів або думок з цитованого тексту, то після них у круглих дужках ставлять знак оклику або знак питання.

е) якщо автор праці, наводячи цитату, виділяє в ній деякі слова, робиться спеціальне застереження, тобто після тексту, який пояснює виділення, ставиться крапка, потім дефіс і вказуються ініціали автора, а весь текст застереження вміщується у круглі дужки: (курсив наш. – М.Х.), (підкреслено мною. – М.Х.), (розрядка моя. – М.Х.).

3. У науковому етикеті допускається висловлення власної думки від імені 1 особи однини (вважаю) поряд із 1 особою множини (вважаємо).

4. Список використаних джерел розміщується одним із таких способів: у порядку появи посилань (найбільш зручний для користування), в алфавітному порядку прізвищ авторів або заголовків, у хронологічному порядку.

 



Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  3. VІ Середня хронологічна
  4. Абстрактно-логічні прийоми економічного дослідження.
  5. Авіаційна метеорологічна станція
  6. Автоматизовані системи управлінні охороною праці, обліку, аналізу та дослідження травматизму
  7. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  8. Актуальність дослідження
  9. Алгоритм дослідження кон’юктури
  10. Алгоритм променевого дослідження опорно-рухової системи
  11. Аналіз документів як метод соціологічного дослідження.
  12. Аналіз інформації та постановка задачі дослідження




Переглядів: 1325

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне заняття № 5-6 | ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.