МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТАз дисципліни: «ОСНОВИНАУКОВИХДОСЛІДЖЕНЬ» Навчальний час, відведений для індивідуальної роботи студента визначається навчальним планом і становить 50 % від загального обсягу навчального часу, відведеного для самостійної роботи. Для даної дисципліни він передбачений у обсязі 20 (двадцяти) годин. Студентам пропонується завдання, що мають практичний характер втілення знань, одержаних на лекціях та практичних заняттях, а також завдання аналітично-пошукового характеру, пов’язані з пошуком та обробкою певної інформації, зокрема пропонуються структура завдань пропонується таким чином: Завдання № 1 – аналітичний огляд одного з бібліографічних джерел філологічного фаху в період з 2004 – по 2008 рр. з метою вибірки публікацій певну проблематику мовознавчого чи літературознавчого напряму; Завдання № 2 - реферування однієї з публікацій, які фіксуються в ході виконання першого завдання; Завдання № 3 – складання анотації до певного розділу підручника, навчального посібника, які опрацьовуються у певний період навчання студента (за навчальним планом спеціальності); Завдання № 4 – складання переліку сайтів філологічного напряму за допомогою різних пошукових систем у мережі Інтернет, аналітичний огляд одного з них.
Варіант № 1 1. Аналітичний огляд журналу «Мовознавство». Вибірка публікацій з питань лексики сучасної української (російської) мови. 2. Складіть індикативний реферат однієї зі статей. 3. Складіть анотацію та визначте її тип до параграфу «Лексика української мови з точки зору походження» підручника «Сучасна українська мова /О.Д. Пономарів, В.В. Різун, Л.Ю. Шевченко та ін. – К.: Либідь, 2005. – 488 с. 4. За допомогою пошукової системи складіть перелік сайтів філологічного напряму у мережі Інтернет, зробить аналітичний огляд одного з них (публікації, проблематика та ін.) Варіант № 2 1. Аналітичний огляд журналу «Вопросы языкознания». Вибірка публікацій з питань фонетики сучасної української (російської) мови 2. Складіть інформативний реферат однієї зі статей. 3. Складіть анотацію та визначте її тип до параграфу «Омоніми» підручника «Сучасна українська мова /О.Д. Пономарів, В.В. Різун, Л.Ю. Шевченко та ін. – К.: Либідь, 2005. – 488 с.» 4. За допомогою пошукової системи складіть перелік сайтів філологічного напряму у мережі Інтернет, зробить аналітичний огляд одного з них (публікації, проблематика та ін.)
Читайте також:
|
||||||||
|