МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТАз дисципліни: «ОСНОВИНАУКОВИХДОСЛІДЖЕНЬ» Навчальний час, відведений для індивідуальної роботи студента визначається навчальним планом і становить 50 % від загального обсягу навчального часу, відведеного для самостійної роботи. Для даної дисципліни він передбачений у обсязі 20 (двадцяти) годин. Студентам пропонується завдання, що мають практичний характер втілення знань, одержаних на лекціях та практичних заняттях, а також завдання аналітично-пошукового характеру, пов’язані з пошуком та обробкою певної інформації, зокрема пропонуються структура завдань пропонується таким чином: Завдання № 1 – аналітичний огляд одного з бібліографічних джерел філологічного фаху в період з 2004 – по 2008 рр. з метою вибірки публікацій певну проблематику мовознавчого чи літературознавчого напряму; Завдання № 2 - реферування однієї з публікацій, які фіксуються в ході виконання першого завдання; Завдання № 3 – складання анотації до певного розділу підручника, навчального посібника, які опрацьовуються у певний період навчання студента (за навчальним планом спеціальності); Завдання № 4 – складання переліку сайтів філологічного напряму за допомогою різних пошукових систем у мережі Інтернет, аналітичний огляд одного з них.
Варіант № 1 1. Аналітичний огляд журналу «Мовознавство». Вибірка публікацій з питань лексики сучасної української (російської) мови. 2. Складіть індикативний реферат однієї зі статей. 3. Складіть анотацію та визначте її тип до параграфу «Лексика української мови з точки зору походження» підручника «Сучасна українська мова /О.Д. Пономарів, В.В. Різун, Л.Ю. Шевченко та ін. – К.: Либідь, 2005. – 488 с. 4. За допомогою пошукової системи складіть перелік сайтів філологічного напряму у мережі Інтернет, зробить аналітичний огляд одного з них (публікації, проблематика та ін.) Варіант № 2 1. Аналітичний огляд журналу «Вопросы языкознания». Вибірка публікацій з питань фонетики сучасної української (російської) мови 2. Складіть інформативний реферат однієї зі статей. 3. Складіть анотацію та визначте її тип до параграфу «Омоніми» підручника «Сучасна українська мова /О.Д. Пономарів, В.В. Різун, Л.Ю. Шевченко та ін. – К.: Либідь, 2005. – 488 с.» 4. За допомогою пошукової системи складіть перелік сайтів філологічного напряму у мережі Інтернет, зробить аналітичний огляд одного з них (публікації, проблематика та ін.)
Читайте також:
|
||||||||
|