Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА

з дисципліни:

«ОСНОВИНАУКОВИХДОСЛІДЖЕНЬ»

Навчальний час, відведений для індивідуальної роботи студента визначається навчальним планом і становить 50 % від загального обсягу навчального часу, відведеного для самостійної роботи. Для даної дисципліни він передбачений у обсязі 20 (двадцяти) годин. Студентам пропонується завдання, що мають практичний характер втілення знань, одержаних на лекціях та практичних заняттях, а також завдання аналітично-пошукового характеру, пов’язані з пошуком та обробкою певної інформації, зокрема пропонуються структура завдань пропонується таким чином:

Завдання № 1 – аналітичний огляд одного з бібліографічних джерел філологічного фаху в період з 2004 – по 2008 рр. з метою вибірки публікацій певну проблематику мовознавчого чи літературознавчого напряму;

Завдання № 2 - реферування однієї з публікацій, які фіксуються в ході виконання першого завдання;

Завдання № 3 – складання анотації до певного розділу підручника, навчального посібника, які опрацьовуються у певний період навчання студента (за навчальним планом спеціальності);

Завдання № 4 – складання переліку сайтів філологічного напряму за допомогою різних пошукових систем у мережі Інтернет, аналітичний огляд одного з них.

 

 

Варіант № 1

1. Аналітичний огляд журналу «Мовознавство». Вибірка публікацій з питань лексики сучасної української (російської) мови.

2. Складіть індикативний реферат однієї зі статей.

3. Складіть анотацію та визначте її тип до параграфу «Лексика української мови з точки зору походження» підручника «Сучасна українська мова /О.Д. Пономарів, В.В. Різун, Л.Ю. Шевченко та ін. – К.: Либідь, 2005. – 488 с.

4. За допомогою пошукової системи складіть перелік сайтів філологічного напряму у мережі Інтернет, зробить аналітичний огляд одного з них (публікації, проблематика та ін.)

Варіант № 2

1. Аналітичний огляд журналу «Вопросы языкознания». Вибірка публікацій з питань фонетики сучасної української (російської) мови

2. Складіть інформативний реферат однієї зі статей.

3. Складіть анотацію та визначте її тип до параграфу «Омоніми» підручника «Сучасна українська мова /О.Д. Пономарів, В.В. Різун, Л.Ю. Шевченко та ін. – К.: Либідь, 2005. – 488 с.»

4. За допомогою пошукової системи складіть перелік сайтів філологічного напряму у мережі Інтернет, зробить аналітичний огляд одного з них (публікації, проблематика та ін.)

 

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  3. IV. Практична робота.
  4. VI. Домашня робота.
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота .
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 501

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Логічна схема наукового дослідження | Варіант № 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.