МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Варіант № 3
1. Аналітичний огляд журналу «Дивослово». Вибірка публікацій з питань фонології сучасної української (російської) мови 2. Складіть індикативний реферат однієї зі статей. 3. Складіть анотацію та визначте її тип до параграфу «Семантическая структура слова » підручника «Современный русский язык / П.А. Лекант, Л.Л. Касаткин. – М.: Высшая школа, 1989 – 399 с.» 4. За допомогою пошукової системи складіть перелік сайтів філологічного напряму у мережі Інтернет, зробить аналітичний огляд одного з них (публікації, проблематика та ін.) Варіант № 4 1. Аналітичний огляд журналу «Українська мова та література». Вибірка публікацій з питань культури усного мовлення . 2. Складіть інформативний реферат однієї зі статей. 3. Складіть анотацію та визначте її тип до параграфу «Роди та жанри літератури» підручника «Ткаченко А. Мистецтво слова (Вступ до літературознавства). – К.: Либідь, 2005. – 488 с. 4. За допомогою пошукової системи складіть перелік сайтів філологічного напряму у мережі Інтернет, зробить аналітичний огляд одного з них (публікації, проблематика та ін.)
Варіант № 5 1. Аналітичний огляд журналу «Українська література в загальноосвітній школі». Вибірка публікацій з питань творчості Т.Г. Шевченка. 2. Складіть індикативний реферат однієї зі статей. 3. Складіть анотацію та визначте її тип до параграфу «Синоніми» підручника «Сучасна українська мова /О.Д. Пономарів, В.В. Різун, Л.Ю. Шевченко та ін. – К.: Либідь, 2005. – 488 с. 4. За допомогою пошукової системи складіть перелік сайтів філологічного напряму у мережі Інтернет, зробить аналітичний огляд одного з них (публікації, проблематика та ін.) Варіант №6 1. Аналітичний огляд журналу «Урок української». Вибірка публікацій з питань творчості Лесі Українки. 2. Складіть інформативний реферат однієї зі статей. 3. Складіть анотацію та визначте її тип до параграфу «Класифікація фразеологізмів» підручника «Сучасна українська мова /О.Д. Пономарів, В.В. Різун, Л.Ю. Шевченко та ін. – К.: Либідь, 2005. – 488 с. 4. За допомогою пошукової системи складіть перелік сайтів філологічного напряму у мережі Інтернет, зробить аналітичний огляд одного з них (публікації, проблематика та ін.)
Читайте також:
|
||||||||
|