Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичне заняття № 5-6

Композиція наукової роботи

План

1. Наукова робота студента та її види

2. Зміст вступу. Написання вступної частини.

3. Основна частина. Специфіка написання.

4. Оформлення висновків.

5. Виступ на захисті дипломної роботи.

6. Культура наукового цитування

7. Стандарти оформлення курсових та дипломних робот:

а) технічне оформлення дипломної роботи. Загальні вимоги.

б) завдання на дипломну роботу.

в) оформлення реферату.

г) зміст.

д) титульний лист.

е) список літератури та особливості бібліографічного опису

 

GПитання для самоконтролю:

1. Поясніть, чим визначається структура наукового твору? Аргументуйте своє розуміння.

2. Назвіть види науково-дослідної роботи студента.

3. Поясніть, якою є логічна схема наукового дослідження.

4. Назвіть структурні елементи наукового твору (роботи) та поясніть чи вони визначаються.

5. Дайте визначення композиції наукової роботи, та поясніть від чого залежить вибір композиції.

6. Поясніть, що таке рубрикація наукової роботи. Що вона відображає?

7. Поясніть, який повинен бути обсяг наукової роботи в залежності від її жанру та чим він регламентується.

8. Поясніть, чим визначаються вимоги до оформлення наукової роботи. Аргументуйте своє розуміння.

9. Дайте загальну характеристику довідково-бібліографічного апарату наукового твору.

10. Назвіть головні нормативні документи щодо оформлення наукової роботи

11. Назвіть елементи бібліографічного опису. Поясніть, які з них є обов’язковими, а які – факультативними.

12. Дайте визначення бібліографічного посилання та назвіть його види.

13. Назвіть варіанти побудови бібліографічних списків та поясніть чим вони визначаються.

14. Поясніть, що таке «культура наукового цитування». Чому цитата повинна наводитися точно за текстом, який цитується.

15. Що таке непряме та мозаїчне цитування? Наведіть переконливі приклади.

16. Поясніть, який з варіантів побудови бібліографічних списків використовується в курсових та дипломних роботах та чому.

 

@ Завдання:

1. Складіть 4 (чотири) картки, дотримуючись культури цитування в наступних моделях: «точна цитата», «перецитування», «мозаїчне цитування».

2. Підготуйте доповідь про один з видів бібліографічних журналів.

3. Напишіть розгорнутий план своєї курсової роботи відповідно до структурних особливостей наукового твору, обравши при цьому певну композицію та рубрикацію.

4. Складіть реферат своєї курсової роботи, чітко при чому визначивши необхідні компоненти, які повинні бути в ньому відображені.

5. Підготуйте свій виступ на захист курсової роботи.

6. Використовуючи схеми та зразки бібліографічного опису книги, складіть бібліографічний опис: а) однотомного видання; б) багатотомного видання.

7. Складіть бібліографічний опис книги (монографії) за філологічним фахом.

8. Складіть аналітичний бібліографічний опис статті за фахом.

9. Використовуючи схеми та зразки аналітичного бібліографічного опису, складіть опис статті: а) із книги (монографії, збірника наукових праць); б)із серійного видання.

10. Складіть список літератури до курсової роботи та наукової статті.

 

& Література:

Основна:

1. Ануфриев А.Н. Научное исследование. Курсовые, дипломные и диссертационные работы. – М.: Ось-89, 2004. – 123 с.

2. Борикова Л.В., Виноградова И.А. Пишем реферат, доклад, выпускную квалификационную работу. – М.: Дрофа, 2002. – 123 с.

3. Демидова А.К. Пособие по русскому языку. Научный стиль. Оформление научной работы: Учебное пособие – М.: Русский язык, 1991. – 201 с.

4. Ковальчук В.В.Основи наукових досліджень: Навч. посіб./ В.В.Ковальчук, Л.М.Моїсєєв. - Вид. 2-ге, перероб. і доп. - К.: ВД "Професіонал", 2004.- 208с.

5. Кузин Ф.Н. Магистерская диссертация: методика написания, правила оформления и порядок защиты. – М.: Ось-89, 1997. – 304 с.

6. Онуфрієнко Г.С. Науковий стиль української мови. – К.: Центр навчальної літератури, 2009. – 412 с.

7. Пахомова Т.А., Дмитриева В.В. Основы научных исследований: Методическое пособие. – Запорожье: ЗГУ, 1999 – 40 с.

8. Сидоренко В.К. Основи наукових досліджень :Навчальний посібник для вузів / В.К.Сидоренко, П.В.Дмитренко.-К.: 2000. - 260 с.

9. Філіпенко А.С. Основи наукових досліджень. Конспект лекцій: Посібник. – К.:2004.-208 с.

10. Цехмістрова Г.С.Основи наукових досліджень: Навч. посіб. для студ. вузів.- К.: Слово, 2003.- 240с.-

 

Додаткова:

1. Білоусенко П.І. Мовознавчі студії в школі. – Запоріжжя, 2000.

2. Козлов А.М. Як писати дисертацію. – Кривий Ріг, 1999.

3. Козлов А.М., Козлов Р.А Азбука літературознавства. – Тернопіль, 1997.

4. Проценко О.А., Хом’як Т.В. Наукова робота студента –літературознавця: Методичні вказівки для студентів філологічного факультету/ Запоріжжя: ЗДУ, 2004.-27 с.

5. Романчиков В.І. Основи наукових досліджень. – К., 1997.

Методичні рекомендації по підготовці:


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Алергія та анафілаксія, їх практичне значення .
  5. Бактеріофаг, його природа і практичне застосування. Вплив бактеріофага на мінливість мікроорганізмів.
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вид заняття: лекція
  10. Вид заняття: лекція
  11. Відповідь на практичне завдання.
  12. Вступне заняття




Переглядів: 882

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне заняття № 2-3 | Логічна схема наукового дослідження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.