МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Схеми і пристрої формування телевізійного сигналу, його склад і параметри.Телевидение». Под ре. В.Е. Джакония, Москва, Горячая линия –Телеком, 2002. Телевидение». Е.М.Блиндер, С.Л. Фурман, Москва, «Радио и связь», 1984. Телевидение».Л.Р.Кирилло, М.А.Бродский, Минск, «Вышєйшая школа», 1983.
ЕТАПИ РОЗВИТКУ ТЕЛЕБАЧЕННЯ. Історія розвитку телебачення і перспективи його застосування. Перспективи розвитку телемовної системи. Ідея створення першої телевізійної системи була запропонована в 1875 р. Дж. Керрі (США). В його проекті була закладена ідея розкладу (розбиття) зображення на окремі елементи і передача середньої яскравості кожного елемента. Метод поелементної передачі – основа всіх на-ступних телевізійних систем, у тому числі і сучасних. В 1879 р. португальський учений де-Пайва запропонував проект одноканальної системи телебачення. Проект базувався на врахуванні інерційності зорового сприйняття, завдяки якій можлива передача інформації про яскравість всіх елементів зображення не одночасно, а послідовно (почергово). Практична проблема послідовної передачі елементів була розв’язана в проекті польського вченого П. Ніпкова, який в 1884 р. отримав патент на оптико-механічний пристрій, відомий під назвою диск Ніпкова. Непрозорий диск містить ряд отворів, розташованих по спіралі біля зовнішнього краю. Розмір отвору визначає величину елемента зображення. Кожний отвір зміщений по радіусу до центра дискавідносно попереднього на висоту отвору. Перші практичні системи телебачення з механічною розгорткою були втілені в життя в 1925 р. Дж. Бердом в Англії. Ідею розгортки зображення електронним променем запропонував в 1908 р. англійський інженер Кембелл-Суінтон, а в 1911 р. дав принципову схему повністю електронної системи передачі зображень. Одна з перших телевізійних систем була створена в 1929 р. в Ленінграді. Така система була оптико-механічною з розкладом в 40 рядків. В 1934 р. система була вдосконалена до 180 рядків розкладу, 1937–1938 рр. – 343 рядки, 1948 р. – 625 рядків. Подальший розвиток телебачення як окремої самостійної галузі (але тісно пов’язаної з доробками в електроніці) привів до впровадження кольорового телебачення 1 жовтня 1967 р. Сучасний стан телебачення характеризується бурхливим розвитком як елементної бази, так і технологій. Цифрове телебачення, супутникове телебачення – останні досягнення людства в цій галузі.
2. ФОРМУВАННЯ І ПЕРЕДАЧА СИГНАЛУ ЗОБРАЖЕННЯ КАНАЛАМИ ЗВ’ЯЗКУ. Схеми і пристрої формування телевізійного сигналу, його склад і параметри. Телевізійна система являє собою комплекс технічних засобів, щозабезпечують передачу і прийом зорової інформації (рисунок 1.8). Задопомогою об’єктива формується плоске оптичне зображення на фото-катоді перетворювача світло-сигнал. В останньому промениста енергіяперетворюється в електричну і здійснюється розгортка зображення. Урезультаті розгортки на виході перетворювача виходить часовий сигнал,що називається вихідним сигналом яскравості Ec , миттєві значення якого пропорційні значенням яскравості переданого в даний момент елемента зображення. Сигнал з виходу перетворювача піддається підсиленню і у ньоговводяться імпульси, призначені для запирання перетворювача сигнал-світло в перервах між розгорткоюрядків і кадрів. Цей сигнал називаєть- ся сигналом гасіння. Ці імпульси перевищують за тривалістю імпульси гасіння для передавальних трубок. Це дозволяє перекрити можливі зсуви сигналів у часі, наприклад при перемиканні камер, що мають кабелі різної довжини. Для забезпечення синхронності розгорток на передачі і прийомі використовується примусова синхронізація – 1 раз протягом тривалості рядка й 1 раз протягом тривалості кадру сигналом синхронізації, що ви-робляється синхрогенератором і передається під час передачі імпульсів гасіння. Сигнал синхронізації генераторів розгорток приймача передається в одному каналі з телевізійним сигналом. З цією метою імпульси синхронізації вводяться в область рівнів „чорніше чорного”. Сигнал, що складається із сигналу яскравості і сигналу синхронізації, називається повним телевізійним сигналом. Повний ТВ сигнал далі надходить у канал зв’язку. У процесі передачі по каналу зв’язку ТВ сигнал може піддаватися різним перетворенням, але на виході повинний відновлюватися початковий повний ТВ сигнал, що надходить на підсилювач-селектор. Підсилювач забезпечує рівень сигналу, необхідний для керування перетворювачем сигнал-світло. У селекторі з повного ТВ сигналу виді- ляються імпульси синхронізації і подаються на пристрої розгортки перетворювача сигнал-світло для синхронізації його розгорток. У перетворювачі сигнал-світло передане зображення поелементно синтезується. Синхронна розгортка забезпечує геометричну подібність синтезованого зображення переданому.
2.2. Проходження сигналу зображення каналами зв’язку і його обробка і способи підвищення завадостійкості каналів зв’язку. (стор.) Якість телевізійного зображення визначається параметрами і характеристиками телевізійної системи: · відображення мілких об’єктів і різких меж розділу яскравості (контурів зображення) знаходиться в прямій залежності від кількості елементів і рядків, що передаються ТВС; · злитність сприйняття яскравості і плавність руху об’єктів пов’язані з кількістю зображень (кадрів) за одиницю часу, які передаються, і з вибором часового закону розгортки; · кількість ступенів яскравості на зображенні – кількість світлових градацій – визначається динамічним діапазоном системи; · геометрична подібність переданого і прийнятого зображення визначається точністю синхронізації і диференційною подібністю растрів перетворювачів світлосигнал і сигнал-світло. Вибір параметрів системи, таким чином, визначається заданою якістю зображення. З іншого боку, будь-яке підвищення якості викликає подорожчання системи. Отже, якість системи і вибір її параметрів повинні бути економічно обґрунтовані. Також параметри і характеристики ТВС повинні обиратися з умов узгодження системи з властивостями і характеристиками зорової системи людини.
ПРИЙОМ ТА ОБРОБКА ТЕЛЕВІЗІЙНОГО СИГНАЛУ.
Читайте також:
|
||||||||
|