Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Психологічні теорії російських матеріалістів

М.В. Ломоносова, А.Н. Радіщева .

1. Психологічні ідеї в Росії розвивалися ще в:

А. 1-2 вв

Би. 11-10 вв

У. 10-15 вв

Р. не варіанту

2. У 18 столітті в Росії сформувалися достатньо цілісні концепції, які дали початок:

А. матеріалістичним традиціям

Би. ідеалістичним традиціям

У. медичним розробкам

Р. всі варіанти

3. 18 вік увійшов до історії Росії як століття :

А. кріпосного для феодала ладу

Би. освіти

У. боротьби за гуманізм, за звільнення від забобонів і марновірств

Р. всі варіанти

4. М. В. Ломоносов відомий тим, що

А. заклав основу матеріалістичної російської психології

Би. був російським ученим-енциклопедистом, фізиком, хіміком, істориком, філософом, поетом, письменником, творцем першої граматики російської мови.

У. матеріалістично пояснював відчуття, як продукт дії предметів зовнішнього світу на органи чуття, підкреслював роль мозку в розрізненні роздратувань

Р. висунув трьохкомпонентну теорію колірного зору

Д. Все варіанти

5. Ідеї Ломоносова знайшли віддзеркалення в працях:

А. Юнга

Би. всі варіанти

У. Гельмгольца

Р. філософа Козельського і письменника і філософа Радіщева.

6. Олександр Миколайович Радіщев відомий творами:

А. «Історія британської Індії», «Аналіз феноменів людського розуму»

Би. «Трактат про початки людських знань», «Поневолення жінки»

У. «Петешествіє з Петербургу в Москву»,«О людині, його смертності і безсмерті»

Р. всі варіанти

7. Олександр Миколайович Радіщев відомий як:

А. філософ

Би. економіст

У. правознавець, революціонер

Р. всі варіанти

8. Радіщев дотримувався:

А. все варинты

Би. гуманістичної етики, заперечував існування душі як самостійній субстанції

У. думки, що психіка є функцією відомих органів тіла – нервів і мозку і без них неможлива.

Р. положення про роль мови і мови у формуванні індивідуальної свідомості.

Д. версії, що влада людини розповсюджується не тільки на думку, але і тіло.


Читайте також:

  1. А .Маршалл - основоположник неокласичної теорії.
  2. Аксіоматичний метод у математиці та суть аксіоматичної побудови теорії.
  3. Альтернативні теорії вартості
  4. Альтернативні теорії вартості
  5. Альтернативні теорії вартості
  6. Альтернативні теорії капіталу
  7. Альтернативні теорії макроекономічного регулювання
  8. Альтернативні теорії максимізації
  9. Альтернативні уявлення щодо макроекономічного регулювання: теорії раціональних сподівань та економіка пропозиції. Крива Лафера.
  10. Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка та її вплив на його психологічні особливості й поведінку.
  11. Базові (головні, стратегічні) психологічні проблеми управління.
  12. Базові поняття теорії і методики фізичного виховання.




Переглядів: 336

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вчення Ібн-Сіни (980-1037), вчення Авероуза (1126-1198). | Передумові відділення психології, як самостійної науки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.