Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вчення Ібн-Сіни (980-1037), вчення Авероуза (1126-1198).

1. Декілька арабських племен об'єдналися в єдину державу Халіфат з єдиною релігією – іслам в:

А. V в. н.е.

Б. III в до н.е.

В. VII в. н.е.

Г. немає варіанту

2. Серед арабоязычных учених виділяється два:

А. П'єро Помпонацци і Бернандіно Телезіо

Б. Ібн-сина (Авіцена) і Ібн-роштд (Аверроуз).

В. Хуан Вівіс, Хуан Уарте

Г. немає варіанту

3. Роки життя ученого, філософа, медика Авіцена:

А. 980-1037

Б. 1444 - 1677

В. 1126-1198

Г. немає варіанту

4. Авіцена відомий тим, що:

А. виклав друге після Галена вчення про психофізіологічні функції в книзі «Канон лікарської науки»

Б. запропонував дві психології: природно - наукову психологію і метафізичну психологію

В. вніс внесок до вікової психології в книзі «Книга вказівок і повчань»

Г. всі варіанти

5. Роки життя ученого, філософа, матеріаліста Аверроуза:

А. 980-1037

Б. 1444 - 1677

В. 1126-1198

Г. немає варіанту

6. У основі учення Аверроуза - трактування Арістотелівського проэкта " Про душу і її вищі здібності в розумі ", яка викладена в книзі:

А. «Спростування спростування»

Б. «Канон»

В. «Основи психології душі»

Г. немає варіанту

7. Ібн-роштд дав рішення до розуміння душі через аверроизм, суть якого:

А. немає варіанту

Б. є потенційний і активний розум, вони існують як одна субстанція поза індивідом і складають індивідуальну душу

В. завдяки чутливості індивідуальна душа сприймає універсальний розум (нус), який подібно до сонця діє на неї.

Г. варіанти Б і В

 


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  4. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
  7. IV. Вивчення нового матеріалу.
  8. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  9. V. Вивчення нового матеріалу.
  10. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
  11. Атомно-молекулярне вчення.
  12. В результаті вивчення дисципліни студент повинен




Переглядів: 508

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Есе артады | Психологічні теорії російських матеріалістів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.