Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Психологічні теорії гештальт-психології.

1. Основне поняття гештальтпсихологии, що використалося також Австрійською і Лейпцігською школами, яке позначає цілісні (тобто що не зводяться до суми своїх частин) структури свідомості, називається:

А. фи-феномен

Би. гештальт

У. ізоморфізм

Р. всі варіанти

2. Гештальт-психологія - психологічний напрям, що існував в

А. у Америці з 30 по 40-і рр. ХХ в.

Би. у Германії в кінці Х в

У. у Германії з початку 10-х до середини 30-х рр. XX в.

Р. немає варіанту

3. Філософською основою Гештальпсихологиі є:

А. «критичний реалізм»

Би. «механістичний детермінізм»

У. « об'єктивний ідеалізм»

Р. всі варіанти

4. Психологічні поняття і методи в Гештальтізме - :

А. погляди на мислення як утворення «навиків» шляхом проб і помилок

Би. цілісне переживання, проблемна ситуація, інсайд, метод «міркування вголос»

У. в рамках початкових феноменологічних установок

Р. всі варіанти

5. Ідеї гештальтпсихологов зробили значний вплив на розвиток:

А.необихевиоризма

Би. психології сприйняття, когнітивній психології

У. системного підходу в науці, окремих напрямів психологічної практики (зокрема, гештальттерапии). деяких концепцій міжособового сприйняття.

Р. всі варіанти.

6. Історія гештальтпсихологии починається з виходу роботи:

А. М. Вертгеймера «Експериментальні дослідження сприйняття руху»

Б. Келера «Фізичні гештальты у спокої і стаціонарному стані»

У. «Експериментальні дослідження восприя руху»

Р. «Гештальт-психологія»

7. Вертгеймер також описав явище «чистого руху», який отримав назву:

А. броуновсеого рухи

Би. хаотичного руху

У. стробоскопічного руху.

Р. всі варіанти

8. У 20-х рр., в Берліні складається школа гештальтпсихологии з участю:

А. Макса Вертгеймера

Б. Курта Коффки

В. Вольфганга Келера

Г. Курта Льовіна

Д. Все варіанти

9. Всі процеси дійсності визначаються закономірностями гештальта і пояснення психічних явищ повинне полягати в знаходженні:

А. невідомого доданку

Би. відповідних структур в мозкових процесах

У. невідомого дійсного

Р. всі варіанти

10. Принцип ізоморфізму розглядався гештальтпсихологами як:

А. вираз структурної єдності мира— фізичного, фізіологічного і психічного.

Би. цілого — вищого

У. результат інтелекту, творчого синтезу

Р. всі варіанти

11. У гештальтпсихологии по Келеру інтелектуальне рішення полягає в тому, що:

А. елементи поля, що раніше не зв'язуються, починають об'єднуватися в деяку структуру

Би. відбувається перехід на нову крапку в результаті осяяння — инсайта

У. об'єднуються в ціле частини

Р. варіанти А і Б

12. Гештальтпсихологи підкреслюють, що, хоча мислення є єдиний процес, в його динаміці можна виділити такі етапи:

А. постановка завдання на основі умов; угрупування, реорганізація, ствуктурирование; виявлення структури шляхом инсайта; знаходження шляхів реалізації відповідно до цієї структури

Би. актуалізація, новий підхід, узагальнення, застосування, висновки

У. вибір рішення, рішення, вихід із завдання

Р. всі варіанти

13. Важливу область гештальтпсихологии склали дослідження в області потреб, волі, афектів, головним чином пов'язані з ім'ям

А. Макса Вертгеймера

Б. Курта Коффки

В. Вольфганга Келера

Г. Курта Льовіна

14. У статті «Наміру, воля і потреби» указується, що підставою людської активності в будь-яких її формах, будь то асоціація, вчинок, мислення, пам'ять, є

А. намір — потреба

Би. мета

У. воля

 


Читайте також:

  1. А .Маршалл - основоположник неокласичної теорії.
  2. Аксіоматичний метод у математиці та суть аксіоматичної побудови теорії.
  3. Альтернативні теорії вартості
  4. Альтернативні теорії вартості
  5. Альтернативні теорії вартості
  6. Альтернативні теорії капіталу
  7. Альтернативні теорії макроекономічного регулювання
  8. Альтернативні теорії максимізації
  9. Альтернативні уявлення щодо макроекономічного регулювання: теорії раціональних сподівань та економіка пропозиції. Крива Лафера.
  10. Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка та її вплив на його психологічні особливості й поведінку.
  11. Базові (головні, стратегічні) психологічні проблеми управління.
  12. Базові поняття теорії і методики фізичного виховання.




Переглядів: 589

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поняття фі-феномену, гештальту ізоморфізму. | Теорія поля К.Левіна

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.