Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Теорія поля К.Левіна

1. У 1926 р. К.Льовін пише статтю «Наміру, воля і потреби» — де, щоб відрізнити своє розуміння потреби що вже склався в психології, Льовін називає їх

А. надпотребами

Би. квазіпотребами

У. суперпотребами

Р. всі варіанти

2. По Льовіну, задоволення потреби полягає:

А. у розрядці системи напруги

Би. у відході від співпереживання

У. у підході до партнера

Р. всі варіанти

3. Ситуація, в якій відбувається розрядка потреби називалася Льовіним

А. проблемна

Би. складна

У. психологічним полем

Р. всі варіанти

4.Левин використовував топологічні поняття, таким чином, предмети поля є

А. позитивно і негативно заряджені валентності

Би. соціальні институды

У. учбові програми

Р. всі варіанти

5. Дослідження Льовіна ввели в психологію комплекс найважливіших понять, що характеризують поведінку, пов'язаних з досягненням цілей:

А. цільова структура і цільові рівні індивіда

Би. реальні і ідеальні цілі, рівень домагань, пошук успіху і прагнення уникнути невдачі

У. годологическое простір

Р. всі варіанти

6. К. Льовін збагатив психологію поряд нових методів і методик

А досліди на перервану дію (М. Овсянкина), досліди на запам'ятовування незавершених і завершених дій (Б.В. Зейгарник)

Би. досліди на заміщаючу дію (До. Лісснер, А. Малер)

У. досліди на виявлення рівня домагань (Ф. Хоппе), досліди на психічне насичення (А. Карстен)

Р. всі варіанти

7. У американський період К. Льовін відходить від интрапсихологических проблем і звертається до интерперсональным відносин, а саме:

А. питанням лідерства, їх типів (демократичне, авторитарне), проблемі групової атмосфери.

Би. проблемі вікових відмінностей

У. проблемі сприйняття

Р. всі варіанти


Читайте також:

  1. E) теорія раціонального вибору.
  2. I. Теорія граничної продуктивності і попит на ресурси
  3. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  4. Балансова теорія визначення статі. Диференціація статі і роль гормонів у цьому процесі.
  5. Біхевіоральна теорія
  6. В межах наукового підходу існує велика кількість концепцій, але найбільш переконлива – еволюційна теорія.
  7. Взаємозв’язок психодинамічної теорії АСПН з іншими теоріями
  8. Відкрита архітектура (теорія Z)
  9. Глава 2. ЗАГАЛЬНА ТЕОРІЯ ДЕРЖАВИ І ПРАВА ЯК ФУНДАМЕНТАЛЬНА НАУКА
  10. Глобалізаційні процеси в сучасній світовій культурі та теорія модернізації
  11. Голографічна теорія пам’яті.
  12. Двофакторна теорія Герцберга




Переглядів: 672

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Психологічні теорії гештальт-психології. | Психологічні теорії біхевіоризму

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.