Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Психологічні теорії біхевіоризму

1. Бихевіоризм – це

А. школа психології, яка вивчає цілісні (тобто що не зводяться до суми своїх частин) структури свідомості, гештальти

Б. школа психології, що вивчає реакції, стимули і поведінку

В. школа психології, що вивчає несвідомі процеси

Г. немає варіанту

2. Як загальні і остаточні завдання психології бихевиористы висували наступні завдання:

А. по ситуації (стимулу) передбачити поведінку (реакцію) людини

Б. по характеру реакції визначити стимул

В. по характеру реакції описати стимул, що викликав її

Г. всі варіанти

3.Ким виведені закони навчення:

А. Едвардом Чейсом Толмен

Б. Джоном Браадусом Уотсоном

В. Едвардом Торндайком

Г. немає варіанту

4. Учнями Уотсона були:

А. У.Хантер

Б. К.Лешлі

В. Е. Толмен

Г. всі варіанти

5. Основні положення учення Толмена представлені в його роботі

А. «Цілеспрямована поведінка у тварин і людини».

Б. «Психологія з погляду бихевиориста»

В. «Поведінка: введення в порівняльну психологію»

Г. немає варіанту

6. Варіантом необіхевиоризма є концепція, розроблена в 30-х рр. Ххв:

А. оперантного біхевиоризма Б.Ськінера

Б. атомістичного матеріалізму Демокріта

В. об'єктивного ідеалізму Платона

Г. біологизма Гіппократа

7. В цілому, біхевиоризм зробив великий вплив на розвиток:

А психотерапії

Б. методи програмованого навчання.

В. програм навчання

Г. всі варіанти


Читайте також:

  1. А .Маршалл - основоположник неокласичної теорії.
  2. Аксіоматичний метод у математиці та суть аксіоматичної побудови теорії.
  3. Альтернативні теорії вартості
  4. Альтернативні теорії вартості
  5. Альтернативні теорії вартості
  6. Альтернативні теорії капіталу
  7. Альтернативні теорії макроекономічного регулювання
  8. Альтернативні теорії максимізації
  9. Альтернативні уявлення щодо макроекономічного регулювання: теорії раціональних сподівань та економіка пропозиції. Крива Лафера.
  10. Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка та її вплив на його психологічні особливості й поведінку.
  11. Базові (головні, стратегічні) психологічні проблеми управління.
  12. Базові поняття теорії і методики фізичного виховання.




Переглядів: 558

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теорія поля К.Левіна | Психологічна теорія З.Фрейда

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.