Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Жіття і наукова спадщина Віготського Л.С. (1896 – 1934)

1. Лев Семенович Виготській народився:

А. 20 червня 1925 р. в Мінську

Б. 22 червня 1941 р. в Києва

В. 23 вересня 1939 р. в Одесі

Г. 17 листопада 1896 р. в Орше

2. Інтерес до психології прокинувся у Виготського після читання:

А. трактату А. А. Потебні «Думка і мова»

Б. книга У. Джемса «Різноманіття релігійного досвіду»

В. книга З. Фрейда «Психопатологію буденного життя»

Г. всі варіанти

3. Привела Виготського в ряди Російського психоаналітичного суспільства:

А. книга А. А. Потебні «Думка і мова»

Б. книга У. Джемса «Різноманіття релігійного досвіду»

В. книга З. Фрейда «Психопатологію буденного життя»

Г. всі варіанти

4. Наріжним каменем дефектологічної концепції Виготського стає поняття:

А. компенсації Адлера

Б. сексуальні ваблення Фрейда

В. «індивідуація», рух від «Я до Самозвеличання» К. Юнга

Г. всі варіанти

5. На початку 20 століття Виготській:

А. організував психологий кабінет при педтехнікумі

Б. написав рукопис «Педагогічна психологія»

В. написав працю «Психологія мистецтва»

Г. всі варіанти

6. У Росії в передреволюційний період в науковому вивченні психіки виникла парадоксальна ситуація із-за

А. не рівного положення ідеалістичної психології свідомості і матеріалістичної психології поведінки

Б. перемоги більшовиків на виборах до парламенту

В. дуалізму рефлексології

Г. всі варіанти

7. У атмосфері репресивних заходів Виготській зайняв своєрідну позицію:

А. відмовився від психології і зайнявся педагогікою

Б. звинуватив рефлексологів в дуалізмі.

В. об'єднав знання про поведінку як систему рефлексів із залежністю цієї поведінки, коли йдеться про людину, від свідомості, втіленої в мовних реакціях

Г. варіанти Б і В

8. Виготській виступив в січні 1924 р. в Петрограді на з'їзді дослідників поведінки з ідеєю по якій

А. отримав Нобелівську премію

Б. до нього працювали гештальтисты

В. об'єднав знання про поведінку як систему рефлексів із залежністю цієї поведінки, коли йдеться про людину, від свідомості, втіленої в мовних реакціях

Г. всі варіанти

9. На початку восьмидесятих опублікований блискучий нарис Виготського

А. «Педагогічна психологія»

Б. «Психологія мистецтва»

В.«Історичний сенс психологічної кризи»

Г. немає варіанту

10. Про те, що психологія розбилася на пояснювальну, або фізіологічну і описову, феноменологічну Виготській пише в роботі:

А. «Педагогічна психологія»

Б. «Психологія мистецтва»

В.«Исторический сенс психологічної кризи»

Г. немає варіанту

11. Яка психологія розкриває сенс явищ, але залишає за своїми межами всі складні форми людської поведінки

А. пояснювальна або фізіологічна

Б. описова, феноменологічна

В. аналітична

Г. асоціативна

12.Яка психологія бере найскладніші явища, але лише розповідає про них, тому що, на думку її прихильників, явища ці недоступні поясненню:

А. пояснювальна або фізіологічна

Б. описова, феноменологічна

В. аналітична

Г. асоціативна

13. Капітальний крок в історії радянської психології стоїть за тезами Виготського

А. щоб зрозуміти внутрішні психічні процеси, треба вийти за межі організму і шукати пояснення в суспільних відносинах цього організму з середовищем.

Б. ті, хто сподівається знайти джерело вищих психічних процесів усередині індивідуума, впадають в ту ж помилку, що і мавпа, що намагається виявити своє віддзеркалення в дзеркалі позаду скла.

В. не усередині мозку або духу, але в знаках, мові, знаряддях, соціальних відносинах таїться розгадка таємниць, інтригуючих психологів.

Г. всі варіанти

14. Виготській називав свою психологію

А. «історичною»

Б. «інструментальною»

В. « індивідуальною»

Г. варіанти А і Б

15. У монографії «Мислення і мова» Виготській пише про

А. експериментальному вивченні відносин між мисленням і мовою

Б. пояснювальній фізіології

Б. описовій феноменології

Г. всі варіанти


Читайте також:

  1. Антична й середньовічна спадщина в культурі італійського Відродження
  2. АРХІВОЗНАВСТВО ЯК НАУКОВА СИСТЕМА І НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА
  3. Виберіть відповідне визначення поняття: Наукова ідея – це
  4. Вступ. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ І МЕТА КУРСУ. НАУКОВА ПЕРІОДИЗАЦІЯ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ. ІСТОРІОГРАФІЯ
  5. Вчення про вищу нервову діяльність як природно-наукова основа психології праці
  6. ГЛОБАЛЬНИЙ ЕВОЛЮЦІОНІЗМ І СУЧАСНА НАУКОВА КАРТИНА СВІТУ
  7. Донаукова психологія як вчення про душу
  8. Жіття і діяльність В.А.Роменця (1926-1998)
  9. Загальна характеристика першого періоду Ігор Олімпіад (1896-1912 рр.).
  10. Загально- і конкретно-наукова методологія педагогіки.
  11. Загальнонаукова й філософська методологія: сутність, загальні принципи




Переглядів: 470

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Психологічна теорія З.Фрейда | Метадалогія гістарычнай навукі.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.