Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклад програми.

 

Розглянемо використання множин на прикладі програми відомої гри "Бики і корови". Комп'ютер задумує чотиризначне число, котре не містить двох однакових цифр. Ви набираєте свої число і комп'ютер повідомляє вам кількість "биків" (точно вгаданих цифр) та кількість "ко-

рів" (цифри, котрі є в задуманому числі, але не на свому місці).

 

Наприклад, задумане комп'ютером число 5734, а ви набрали 0753. Результат буде 1 бик і 2 корови. Гра продовжується до тих пір, поки ви не отримаєте 4 бики.

 

PROGRAM mooo(INPUT,OUTPUT);

USES Crt;

TYPE play='0'..'9';

score=0..4;

VAR pool,target:SET OF play;

a,b,c,d:play;

seed,iter:longint;

bulls,cows:score;

pausa:char;

FUNCTION random:REAL; {Випадкове число в інтервалі (0,1)}

BEGIN random:=seed/65536;

seed:=(25173*seed+13849) MOD 65536;

END; {random}

FUNCTION number:play; {Помістити випадкову цыфру в target}

VAR ch:CHAR;

BEGIN

REPEAT ch:=CHR(TRUNC(10*random)+ORD('0'));

UNTIL ch IN pool;

number:=ch;

pool:=pool-[ch]; { Різниця множин }

target:=target+[ch]; { Об'єднання множин }

END; {number}

PROCEDURE try(comp_number:CHAR); {Ввід і перевірка цифри}

VAR ch:CHAR;

BEGIN

READ(ch);

IF ch IN target THEN

IF ch=comp_number THEN bulls:=SUCC(bulls)

ELSE cows:=SUCC(cows)

END; {try}

BEGIN {програма}

CLRSCR;

WRITE('Задайте випадкове число в дiапазонi 0..65535 ');

READLN(seed);

WRITELN(' А тепер вiдгадуйте число');

pool:=['0'..'9']; { Всі допустимў цифри }

target:=[]; { Пуста множина }

a:=number; b:=number;

c:=number; d:=number; { Комп'ютер задумує число }

iter:=0;

REPEAT

bulls:=0; cows:=0;

try(a); try(b); try(c); try(d);

iter:=iter+1;

WRITELN('Бикiв: ',bulls:1,' корiв: ',cows:1,' Спроба ',iter:2);

READLN

UNTIL bulls=4;

pausa:=readkey;

END. {програма}

 

 

 

Тема. Файловий тип даних. Призначення файлів. Файли послідовного доступу. Доступ до елементів файлу. Вікно файлу.

Тип. Лекція 15.

ПЛАН.

Організація файлів. Файловий тип даних. Призначення файлів.

Файли послідовного доступу. Опис файлового типу.

Доступ до елементів файлу. Вікно файлу.

Стандартні процедури роботи з файлами.

ЛІТЕРАТУРА

 

С.А.Немнюгин.Turbo Pascal.-СПб:Издательство”Питер”,2000.-496с

Семотюк В.Програмування в середовищі Турбо Паскаль.Львів: БаК,2000.-248с.

Зуев Е.А. Система программирования Турбо Паскаль.М.,1992.

 


Читайте також:

  1. I. Культура учебного труда как теоретическая и прикладная проблема педагогической психологии
  2. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  3. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  4. Аналіз структури та динаміки необоротних активів за даними Ф№1 «Баланс» (на прикладі ВАТ «Горизонт»)
  5. Ассиметричное прикладывание: руководство пользователя
  6. Базові та прикладні класифікації
  7. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть приклади дії променів на живі організми.
  8. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  9. Визначення змінних програми.
  10. Визначення і приклади
  11. Вільсон О. Г. Охорона праці в галузі (на прикладі будівництва). Навчальний посібник. – К.: «Основа». 2006. – 204 с.
  12. Возникновение прикладной психологии, 1892-1919




Переглядів: 643

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Вибір очисного комплексу | Список рекомендованої літератури

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.