Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Платежі за використання природних ресурсів

Таблиця 3. Об'єкти оподаткування та ставки податку з власників транспортних засобів й інших самохідних машин та механізмів

Та інших самохідних машин та механізмів

За своїм економічним змістом податок є часткою валових витрат підприємства, обсяг якого залежить від кількості та видів транспортних засобів, їхньої потужності та ставок податку.

Податок із власників транспортних засобів впливає на форму­вання доходів бюджетів місцевого самоврядування, ефективність використання наземних і водних транспортних засобів та є одним із джерел фінансування будівництва, реконструкції, ре­монту та утримання автомобільних шляхів загального корис­тування і проведення природоохоронних заходів на водоймищах.

Платниками податку є юридичні особи, в тому числі нерезиденти, громадяни України, іноземні громадяни і особи без громадянства, які мають зареєстровані в Україні власні транспортні засоби.

Згідно з гармонізованою системою опису та кодування то­варів об'єктом оподаткування є транспортні засоби, які наве­дені у таблиці 3.

    Опис об'єктів оподаткування   Ставка податку на рік  
87.01   Трактори колісні, крім гусеничних   2,5 грн. з 100 см куб.  
87.02   Автомобілі для перевезення не менше як 10 осіб, включаючи водія   3,6 грн. з 100 см куб.  
87.03   Автомобілі легкові з об'ємом циліндрів двигуна: до 1000 см куб. від 1001 до 1500 см куб. від 1501 до 1800 см куб. від 1801 до 2500 см куб. від 2501 см до 3500 см куб. від 3501 см куб. і більше     3 грн.з 100 см куб. 4 грн. з 100 см куб. 5 грн. з 100 см куб. 10 грн. з 100 см куб. 20 грн. з 100 см куб. ЗО грн. з 100 см куб.  
87039-0100   Автомобілі з електродвигуном   0,5 грн. з 1 квт  
  87.04   Автомобілі вантажні з об'ємом циліндра двигуна: до 8200 см куб. від 8201 до 15000 см куб. від 15001 см куб. і більше     10 грн. з 100 см куб. 15 грн. з 100 см куб. 20 грн. з 100 см куб.  
. 87. 05   Автомобілі спеціального призначення (крім пожежних і швидкої допомоги)     3,6 грн. з 100 см куб.  
87.11   Мотоцикли (мопеди), велосипеди з двигу­ном (крім тих, що мають об'єм циліндра двигуна до 50 см куб., — код 871110)     2 грн. з 100 см куб.  

Не справляється податок з таких транспортних засобів:

· тракторів (гусеничних);

· автомобілів швидкої допомоги та пожежних;

· машин і механізмів для сільськогосподарських робіт;

· вантажних і самохідних транспортних засобів, що вико­ристовуються на заводах і в портах; мотоциклів з об'ємом двигуна до 50 куб. см;

· спортивних яхт, суден і човнів.

Сплачується податок за місцезнаходженням юридичних осіб і місцем проживання фізичних осіб на спеціальні рахунки територіальних дорожніх фондів .

Податок із власників водних транспортних засобів спрямо­вується до бюджетів місцевого самоврядування.

Територіальні дорожні фонди 85 відсотків із суми податку направляють на фінансування витрат, пов'язаних з будівниц­твом, реконструкцією, ремонтом і утриманням автомобільних доріг загального користування, а також сільських доріг. До бюджетів місцевого самоврядування перераховується 15 від­сотків — на ремонт і утримання вулиць у населених пунктах, що належать до комунальної власності.

Від сплати податку з власників транспортних засобів звільнено:

— підприємства автомобільного транспорту загального ко­ристування зайнятих на переве­зенні пасажирів, незалежно від форм власності за умови за­конодавчого визначення тарифів оплати проїзду;

— навчальні заклади, які мають навчальні транспортні засоби, за умови використання їх за призначенням;

— громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, ветерани війни та праці, громадяни похилого віку ;

— сільськогосподарські підприємства на 50 відсотків за трактори колісні, автобуси та спеціальні автомобілі для перевезення людей з кількістю місць не менше десяти;

— громадяни, власники легкових автомобілів, які вироблені в країнах СНД і поставлені на облік в Україні до 1990 року включно, — на 50 відсотків.

Юридичні особи обчислюють податок на підставі звітних даних станом на 1 січня поточного року. Розрахунки суми податку з власників транспортних засобів платники подають до державних податкових інспекцій за місцем свого знаход­ження не пізніше 15 березня року, наступного за звітним.

Строки сплати податку визначені:

— для юридичних осіб — щоквартально рівними частками до 15 числа місяця,

— для фізичних осіб — перед реєстрацією, перереєстрацією транспортних засобів, а також перед їхнім технічним оглядом щорічно або один раз на два роки

За придбані протягом року юридичними особами транс­портні засоби податок сплачується перед їхньою реєстрацією .

У разі зняття з обліку транспортного засобу протягом року податок не повертається.

У разі приховування (заниження) об'єктів оподаткування з власників транспортних засобів стягуються сума несплаченого податку, а також пеня або штраф.

За несвоєчасне та неповне внесення податку з власників транспортних засобів стягується пеня у розмірі 120 відсотків облікової ставки НБУ за кожний день прострочення.


Читайте також:

  1. А. Розрахунки з використанням дистанційного банкінгу.
  2. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  3. Альтернативна вартість та її використання у проектному аналізі
  4. Альтернативність ресурсів і проблема економічного вибору
  5. Амортизація як джерело фінансових ресурсів підприємств
  6. Аналіз використання капіталу.
  7. Аналіз використання матеріальних ресурсів
  8. Аналіз використання матеріальних ресурсів.
  9. Аналіз використання обладнання.
  10. Аналіз використання прибутку та резервів його зростання
  11. Аналіз використання робочого часу на підприємстві
  12. Аналіз використання фонду робочого часу.




Переглядів: 419

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Податок на прибуток підприємств | Збір за спеціальне використання природних ресурсів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.