Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Перспективи розвитку авіакомпанії та її послуг (робіт)

 

Визначаються перспективи удосконалення роботи авіакомпанії, потенційні напрямки за основними видами діяльності (перевезення пасажирів, вантажів, пошти).

 

Можливості авіакомпанії.

 

Ціль цього плану - дати концентрований виклад стратегії розвитку компанії для широкого кола осіб, яким не обов'язково знати деталі плану.

Це повинне дати відповідь майбутнім інвесторам (у тому числі й акціонерам) який буде їхній дохід при успішній реалізації бізнес-плану й величину ризику зазнати збитків.

Визначаються в певному порядку всі напрямки діяльності компанії, цільові ринки й місце компанії на цих ринках. По кожному напрямку встановлюються мети до яких прагнути компанія й стратегії їхнього досягнення, що включають переліки необхідних заходів.

Заохочується інформація, що дає подання про фірму з усіма даними, що характеризують її комерційну діяльність (обсяг перевезень, тарифи, доходи, витрати й прибутку).

У такий спосіб у розділі необхідна освітити наступні моменти:

1. Основні цілі компанії, до яких вона прагнути.

2. Основні стратегії компанії, що дозволяють досягти ці мети.

3. Склад конкретних заходів, які необхідно провести в рамках обраних стратегій.

4. Чим буде займатися компанія в планованому періоді (які види перевезень, роботи й послуги)

5. Які кошти необхідні для цього й де них планується одержати.

6. Чим передбачувані послуги краще подібних у конкурентів, і чому споживачі захочуть здобувати саме їх.

7. Які обсяги продажів, авіаперевезень і послуг прогнозуються на найближчі роки.

8. Яка очікуваний виторг від перевезень і послуг.

9. Які виробничі витрати на виробництво транспортної продукції.

10. Яка очікуваний чистий прибуток.

11. По закінченню якого строку позикові кошти гарантовано будуть повернуті.

12. Характерні умови роботи авіакомпанії.

13. Дані про створення й реєстрацію авіакомпанії, сертифікати, ліцензії.

У коментарях необхідно виділити загальну програму авіакомпанії.

1.Що являє собою авіакомпанія.

2.Хто є основним одержувачем послуг.

3.Які потреби пасажирів і що саме коштовно для них у послугах фірми.

4.Який стане авіакомпанія в перспективі.

5.Який вона повинна бути.

 

Опис конкурентних переваг АП, видів діяльності (авіаперевезення, роботи, послуги). Ринки збуту авіатранспортної продукції


Читайте також:

  1. III Етап: Складання карти ризиків авіакомпанії й ранжирування виявлених ризиків
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
  6. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  7. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  8. VII. За видами товарів і послуг
  9. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  10. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  11. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  12. Авіакомпанії




Переглядів: 374

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура, обсяги і направлення перевезень (картографічне відображення) | Характеристика конкурентного середовища

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.