МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розробка стратегії діяльності АП.Розробка програми діяльності компанії є першим етапом стратегічного планування. Стратегічне планування - це управлінська діяльність по створенню й підтримці стратегічної відповідності між цілями фірми, її потенційними можливостями й шансами в сфері маркетингу. Головне завдання компанії - створити господарський механізм, що забезпечує найбільш вигідну швидку адаптацію авіакомпанії до зовнішніх умов, що змінюються. Це дозволяє зменшити невизначеність і ризик у господарській діяльності й забезпечити концентрацію ресурсів на обраних напрямках. Зміст стратегічного планування складається: 1.Створення умов для стримування прагнення керівництва до максимізації поточного прибутку на шкоду досягненню довгострокової мети
Рисунок 9.2. – Стратегічна карта авіакомпанії 2.Орієнтування керівників більшою мірою на передбачення. 3.Створення умов для встановлення обґрунтованих пріоритетів розподілу завжди обмежених ресурсів. В розділ також описується стратегія маркетингу, що полягає в приведенні можливостей підприємства у відповідність із ситуацією на ринку. У широкому розумінні загальна стратегія маркетингу — це система конкретних стратегій щодо вибору і формування: а) цільового ринку фірми; б) номенклатури та асортименту авіа послуг та робіт; в) системи збуту та реалізації послуг; г) політики ціноутворення; д) способів організації рекламної кампанії; е) політики формування попиту та стимулювання збуту послуг авікомпанії. У плані маркетингу повинні бути надані конкретні рекомендації щодо вдосконалення комерційної діяльності авіакомпанії у частині формування та задоволення попиту на авіаційні перевезення (роботи, послуги). Стратегічне планування — це управлінський процес створення і забезпечення стратегічної відповідності між цілями, потенційними можливостями, шансами авіакомпанії і результатами взаємодії зі своїми найчисленнішими маркетинговими агентами-посередниками з продажу авіаційних перевезень. Етапи планування: - цілі та завдання взаємодії авіакомпанії з агентами. - програма роботи з агентами. - плани щодо розвитку агентської мережі. - стратегія підвищення ефективності співпраці Реалізація загальної стратегії маркетингу здійснюється: 1) вибором відповідних каналів збуту продукції (послуг) фірми; 2) формуванням цінової політики; 3) вибором способів реалізації рекламної кампанії; 4) формуванням політики підтримки продукту (послуг) фірми. Читайте також:
|
||||||||
|