МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||
Розробка товарної політикиРобота з вибору видів авіаперевезень і послуг, які повинні стати основою бізнесу компанії. 1.Необхідно дати опис всіх існуючих і нових видів авіаперевезень, робіт і послуг. 2.Які потреби (справжні або потенційні) покликані задовольняти пропоновані транспортні послуги (на внутрішньому й зовнішньому ринках). 3.На яких клієнтів розраховані перевезення й послуги. 4.Динаміка попиту (платоспроможна потреба) населення на даний вид перевезення. 5.Чому віддають перевагу даним видам перевезень. У чому основна перевага пропонованих послуг конкуруючих авіакомпаній. 6.Які технологічні й економічні особливості пропонованих послуг. 7.Рівень і передбачувана динаміка тарифів і цін на перевезення й послуги. 8.Техніко-економічні параметри перевезень і послуг. 9.Як організоване передпродажне й псляпродажне обслуговування пасажирів? Наявність вантажних терміналів. Авіакомпанія проводить цілеспрямовану політику підвищення якості перевезень, представлених послуг і робіт 4 груп: - продукція вищої якості (безпека послуг); - конкурентоспроможна транспортна продукція; - продукція зниженого рівня якості; - продукція з низькою якістю (послуг). При формуванні асортиментів транспортних послуг важлива маркетингова діяльність по дослідженню життєвого циклу тих або інших видів перевезень і послуг, і напрямків польотів.
Розробка цінової політики АП Цінова політика авіакомпанії у бізнес-плані відображується за напрямками: 1. Міжнародний та внутрішній ринок авіа послуг та робіт. 2. Перевезення пасажирів та вантажів. 3. Чартерні та регулярні рейси. 4. Тарифи на авіаперевезення пасажирів у залежності від дальності маршруту та набору послуг. 5. Тарифи на вантажні перевезення у залежності від типу вантажу, протягу маршруту, додаткових умов замовника. Цінова політка повинна відображати систему знижок, яку застосовуватиме авіакомпанія. Стратегія преміальних цін (або знижок із цін) має багато варіантів. При цьому використання того чи того виду знижки визначається характером її спрямування. Таблиця 9.1 Види та напрямки застосування знижок
Система розподілу, збутова політика Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|