Система продажу авіаперевезень і сервісного обслуговування вміщує:
Ø формування мережі агентств (агентів),
Ø представництв,
Ø аеропортів,
Ø інших пунктів по забезпеченню реалізації перевезень (продаж, бронювання), входження в автоматизовані системи (“Сирена-3”, “GABRIEL”, “SITATEX” та ін.) з відповідним супроводженням рейсів і контролем формування комерційного завантаження рейсів,
Ø управління доступом агентів до рейсів авіакомпанії;
Ø створення власних комп’ютерних систем служб інформації, замовлення авіаквитків;
Ø засобів доставки в аеропорти (із аеропортів),
Ø технологічних ліній в аеропортах; координацію діяльності авіакомпанії,
Ø агентів і аеропортів;
Ø стан розкладу руху ПС з урахуванням характеристик попиту;
Ø створення системи сервісного обслуговування на борту ПС за класами (стандартами) на відповідних сегментах ринку та ін.
На підставі аналізу системи продажу перевезень і сервісного обслуговування пасажирів (клієнтури) визначаються напрямки її удосконалення і виробляються конкретні пропозиції, які у бізнес-плані надаються за роками плануємого періоду (перший рік з щоквартальною розбивкою), з зазначенням термінів виконання і відповідальних осіб (підрозділів), з підрахуванням необхідних ресурсів у натуральному і вартісному виразі.