Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Аналіз витрат на грн. товарної продукції

 

Найбільш узагальнюючим показником собівартості продукції, що виражає її прямий зв’язок із прибутком, є рівень витрат на 1 грн. товарної продукції:

 

.

 

Рисунок 2.10 – Взаємозв’язок факторів, що визначають рівень витрат на 1 грн. товарної продукції

Безпосередній вплив на зміну рівня витрат на 1 грн. товарної продукції роблять фактори, які перебувають із ним у прямому функціональному зв’язку: зміна обсягу випущеної продукції, її структури, зміна рівня цін на продукцію, зміну рівня питомих змінних витрат, зміна суми постійних витрат. Схема факторної системи витрат на 1 грн. товарної продукції представлена на рис.2.10.

Вплив факторів першого рівня на зміну витрат на 1 грн. товарної продукції розраховується способом ланцюгових підстановок за даними табл.2.16 і за даними про випуск товарної продукції:

Товарна продукція:

а) за планом: ;

б) фактично при плановій структурі й планових цінах:

;

в) фактично за цінами плану: ;

г) фактично: .

Якщо витрати на 1 грн. товарної продукції (В3) представити у вигляді

 

, (6.5)

 

то аналіз проводиться методом ланцюгових підстановок і його алгоритм аналогічний алгоритму проведення факторного аналізу матеріалоємності.

Щоб установити, як ці фактори вплинули на зміну суми прибутку, необхідно абсолютні прирости витрат на 1 грн. товарної продукції за рахунок кожного фактора помножити на фактичний обсяг реалізації продукції, виражений у планових цінах (табл.2.18).

 

Таблиця 2.18 – Порядок розрахунку впливу факторів на зміну суми

прибутку

 

Фактор Формула розрахунку впливу фактора
Обсяг випуску товарної продукції Структура товарної продукції Рівень змінних витрат на одиницю продукції Зміна суми постійних витрат Зміна рівня відпускних цін
Разом

 

У процесі аналізу проводять також порівняння витрат на 1 грн. товарної продукції в динаміку й, якщо є можливість, порівняння зі середньгалузевим показником.

 

 


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. I. Аналіз контрольної роботи.
  4. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  5. II. Елементи операційних витрат
  6. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  7. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  8. SWOT-аналіз у туризмі
  9. SWOT-аналіз.
  10. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  11. V. Інші витрати
  12. V. Нюховий аналізатор




Переглядів: 913

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аналіз динаміки узагальнюючих показників і факторів | Аналіз собівартості найважливіших виробів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.