Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Формулювання цілей и побудова дерева цілей

Ціль фірмі:

Досягти найефективніших показників в роботі за весь час існування авіакомпанії, утримати лідируючі позиції на ринку авіаперевезень.

1. Збільшити обсяг споживачів.

1.1. Підвищення рівня сервісу.

1.1.1. Розширення асортименту товарів магазину безмитної торгівлі на борту літака.

1.1.1.1. Розширення асортименту напоїв на борту літака.

1.1.1.2. Розширення асортименту харчування на борту літака з урахуванням національних і релігійних особливостей пасажирів.

1.1.1.3. Надання можливості прослуховування музичних програм і перегляду відеофільмів.

1.1.1.4. Надання медичної допомоги на борту літака.

1.1.1.5. Допомога в заповненні митних та імміграційних карток відповідно до правил країни перебування.

1.1.2. Розширення комплексу послуг в сфері готельного бізнесу.

1.1.2.1. Удосконалення системи доставки пасажирів автотранспортом.

1.1.2.2. Удосконалення в міжнародній системі бронювання.

1.2. Підвищення переваг авіаперевезень для клієнтів.

1.2.1. Зниження тарифів на польоти і перевезення.

1.2.1.1. Збільшення пасажиропотоку.

1.2.1.2. Підвищення коефіцієнта завантаження крісел.

2. Впровадження єдиних стандартів, технологій і правил, прийнятих у світовій практиці.

2.1. Підвищення надійності польотів.

2.1.1. Точне дотримання розкладу польотів.

2.2. Підвищення безпеки польотів.

2.2.1. Підвищення кваліфікації персоналу.

2.2.2. Забезпечення медичної безпеки польотів.

3. Скорочення числа польотів на збиткових маршрутах.

4. Експлуатація нових містких літаків на маршрутах з найбільшим потоком пасажирів.

5. Удосконалення системи продажів.

5.1. Відкриття нових представництв.

5.2. Розширення нових повітряних мереж.

5.3. Реалізація програми «Нові-Тур-Груп».

5.4. Укладання договорів GSM (паливно-мастильні матеріали).

6. Удосконалення розкладу.

6.1. Створення єдиної мережі міжнародних та внутрішніх авіаліній.

6.1.1. Стикування рейсів.

6.2. Збільшення кількості рейсів.

6.2.1. Розширення польотів на внутрішніх і міжнародних лініях

6.2.2. Відкриття нових рейсів.

6.2.3. Введення додаткових рейсів у пік сезону.

6.2.4. Введення додаткових рейсів в нічний час.

6.2.5. Відкриття нових рейсів на постійній основі.

7. Збільшення обсягу перевезень.

7.1. Збільшення частоти польотів.

7.2. Збільшення нальоту на кожен виліт.

8. Збільшення парку повітряних суден.

8.1. Закупівля нових літаків.

8.2. Оренда літаків.

9. Сертифікована обладнання.

10. Впровадження програми комп'ютеризації та нових інформаційних технологій.

11. Інтенсивне використання можливості аеропортів.

12. Удосконалення роботи АТЦ.

12.1. Розвиток виробничої бази АТЦ.

12.2. Будівництво нових ангарів в АТЦ.

12.3. Поліпшення регламентного ремонту літаків.

12.4. Поліпшення техобслуговування літаків.

Оформлення та елементи маркетинг-плану АП

Приймаючи за основу вищевикладені положення, як правило маркетинг-план АП у бізнес-плані повинен складатись із наступних елементів:

1. Розробка стратегії діяльності АП;

2. Розробка товарної політики;

3. Розробка цінової політики АП;

4. Система розподілу, збутова політика;

5. Маркетингові комунікації, просування та реклама.

Маркетинговий план являє собою стратегічну карту розвитку рис. 9.2.


Читайте також:

  1. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  2. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  3. V. ФОРМУЛЮВАННЯ ЗАВДАНЬ УРОКУ
  4. Аналіз вимог та динаміки попиту на міжнародному та внутрішньому ринку туристичних послуг (за видами туризму, за категоріями туристів, цілей та об’єктів відвідування)
  5. АСОЦІАЦІЯ. ПОБУДОВА АСОЦІАТИВНОГО КУЩА
  6. Бухгалтерські рахунки, їх призначення, функції і побудова
  7. Бюджетний устрійпоказує, в який спосіб побудована бюджетна система. Іншими словами,він відображає організацію вертикальної структури бюджету держави за рівнями влади.
  8. Варіанти формулювання цілей ТНК
  9. Вибір і затвердження теми. Формулювання назви дисертації
  10. Вибір цілей реклами
  11. Визначення потреби у підготовці персоналу, цілей навчання, розробка навчальних планів і програм
  12. Визначення практичної придатності побудованої ої регресійної моделі.




Переглядів: 468

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
У широкому розумінні загальна стратегія маркетингу - це система конкретних стратегій щодо вибору і формування. | Розробка стратегії діяльності АП.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.