Варіанти формулювання цілей ТНК
Прибутковість
-Рівень прибутків.
-Оборотність активів, інвестицій, капіталу, продаж.
-Щорічний приріст прибутку.
-Щорічний приріст виплат на акцію.
Маркетинг
-Загальний обсяг продаж.
-Ринкова частка - на світовому, регіональному, національному рівнях.
-Приріст обсягу продаж.
-Зростання частки ринку.
-Інтеграція національних ринків для підвищення ефективності маркетингу.
Виробництво
-Співвідношення між обсягами зарубіжного і внутрішнього виробництва.
-Ефект масштабу завдяки м/н виробничій інтеграції.
-Контроль якості та рівня затрат.
-Запровадження ефективних методів виробництва.
4)Фінанси
-Фінансування зарубіжних філій - за рахунок утримуваного філіями прибутку або місцевих позик.
-Оподаткування - мінімізація глобальних податкових платежів.
-Оптимізація структури капіталу.
-Менеджмент валютних операцій - мінімізація збитків при коливаннях валютних курсів.
Технологія
-Тип технології, запропонованої для передачі за кордон нового чи старого покоління.
-Адаптація технології до місцевих потреб і обставин.
Відносини з місцевим урядом
-Адаптація планів філій з планами розвитку місцевого уряду.
-Дотримання місцевих законів, звичаїв, етичних стандартів.
Персонал
-Розвиток менеджерів із глобальною орієнтацією.
-Розвиток менеджменту в країнах-господарях.
НДДКР
-Впровадження патентоспроможних виробів.
-Впровадження патентоспроможної технології виробництва.
-Географічне розташування НДДК лабораторій.
Оточуюче середовище
-Гармонія з оточуючим середовищем.
-Дотримання місцевого законодавства з охорони оточуючого середовища.
Читайте також: - IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
- V. ФОРМУЛЮВАННЯ ЗАВДАНЬ УРОКУ
- АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
- Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
- Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
- Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
- Аналіз вимог та динаміки попиту на міжнародному та внутрішньому ринку туристичних послуг (за видами туризму, за категоріями туристів, цілей та об’єктів відвідування)
- Варіанти
- Варіанти (1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19, 21, 23, 25, 27, 29)
- Варіанти (2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26, 28, 30)
- Варіанти акультураційних стратегій
- Варіанти вибірок задачі 2 для студентів.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|