МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
У широкому розумінні загальна стратегія маркетингу - це система конкретних стратегій щодо вибору і формування.а) цільового ринку фірми; б) номенклатури та напрямки виконанні авіапослуг та робіт; в) системи збуту та реалізації послуг; г) політики ціноутворення; д) способів організації рекламної кампанії; е) політики формування попиту та стимулювання збуту послуг з авіаперевезень. У плані маркетингу повинні бути надані конкретні рекомендації щодо вдосконалення комерційної діяльності авіакомпанії у частині формування та задоволення попиту на авіаційні перевезення (роботи, послуги). Стратегічне планування — це управлінський процес створення і забезпечення стратегічної відповідності між цілями, потенційними можливостями, шансами авіакомпанії і результатами взаємодії зі своїми найчисленнішими маркетинговими агентами-посередниками з продажу авіаційних перевезень. Етапи планування: - цілі та завдання взаємодії авіакомпанії з агентами. - напрямки взаємодії з агентами. - плани щодо розвитку агентської мережі. - стратегія підвищення ефективності співпраці. Враховуючи нестабільність ситуації і значну залежність будь-якої промисловості від стану світової економіки, прогнози робляться у формі сценаріїв, включаючи деякі прогнозовані катаклізми (енергетична криза, радикальна зміна цін на енергоносії, економічні кризи в різних регіонах). Останнім часом стали враховуватися навіть політичні чинники, включаючи тероризм. У прогнозах оцінюється: пасажирообіг, пасажиропотік, грузопоток, очікувана кількість польотів, кількість літаків в експлуатації, потреба в нових повітряних судах, потреба в нових технічних рішеннях. Прогноз робиться на основі прогнозних оцінок по певному набору соціально-економічних чинників. Складовою частиною маркетингової діяльності є прогнозування попиту на авіаційні перевезення (роботи, послуги) і оцінювання можливостей пропозицій транспортних послуг (робіт). Реалізація загальної стратегії маркетингу здійснюється: 1) вибором відповідних каналів збуту продукції (послуг) фірми; 2) формуванням цінової політики; 3) вибором способів реалізації рекламної кампанії; 4) формуванням політики підтримки продукту (послуг) фірми. Побудові маркетингового плану авіакомпанії передує розробка дереа цілей як дерево цілей рис. 9.1. Рисунок 9.1. - Дерево цілей авіакомпанії Читайте також:
|
||||||||
|