Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



У широкому розумінні загальна стратегія маркетингу - це система конкретних стратегій щодо вибору і формування.

а) цільового ринку фірми;

б) номенклатури та напрямки виконанні авіапослуг та робіт;

в) системи збуту та реалізації послуг;

г) політики ціноутворення;

д) способів організації рекламної кампанії;

е) політики формування попиту та стимулювання збуту послуг з авіаперевезень.

У плані маркетингу повинні бути надані конкретні рекомендації щодо вдосконалення комерційної діяльності авіакомпанії у частині формування та задоволення попиту на авіаційні перевезення (роботи, послуги).

Стратегічне планування — це управлінський процес створення і забезпечення стратегічної відповідності між цілями, потенційними можливостями, шансами авіакомпанії і результатами взаємодії зі своїми найчисленнішими маркетинговими агентами-посередниками з продажу авіаційних перевезень.

Етапи планування:

- цілі та завдання взаємодії авіакомпанії з агентами.

- напрямки взаємодії з агентами.

- плани щодо розвитку агентської мережі.

- стратегія підвищення ефективності співпраці.

Враховуючи нестабільність ситуації і значну залежність будь-якої промисловості від стану світової економіки, прогнози робляться у формі сценаріїв, включаючи деякі прогнозовані катаклізми (енергетична криза, радикальна зміна цін на енергоносії, економічні кризи в різних регіонах). Останнім часом стали враховуватися навіть політичні чинники, включаючи тероризм.

У прогнозах оцінюється: пасажирообіг, пасажиропотік, грузопоток, очікувана кількість польотів, кількість літаків в експлуатації, потреба в нових повітряних судах, потреба в нових технічних рішеннях. Прогноз робиться на основі прогнозних оцінок по певному набору соціально-економічних чинників.

Складовою частиною маркетингової діяльності є прогнозування попиту на авіаційні перевезення (роботи, послуги) і оцінювання можливостей пропозицій транспортних послуг (робіт).

Реалізація загальної стратегії маркетингу здійснюється:

1) вибором відповідних каналів збуту продукції (послуг) фірми;

2) формуванням цінової політики;

3) вибором способів реалізації рекламної кампанії;

4) формуванням політики підтримки продукту (послуг) фірми.

Побудові маркетингового плану авіакомпанії передує розробка дереа цілей як дерево цілей рис. 9.1.

Рисунок 9.1. - Дерево цілей авіакомпанії


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  3. E) теорія раціонального вибору.
  4. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  5. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  6. III. центральная нервная система
  7. ISO9000. Як працює система управління якістю
  8. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  9. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  10. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  11. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  12. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.




Переглядів: 579

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 8 | Формулювання цілей и побудова дерева цілей

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.