Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 8

1.Які основні етапи охоплює процедура дослідження авіаційного ринку?

2.Як здійснюється процес сегментації авіаційного ринку та вибору цільового ринку?

3.З яких етапів складається процедура вибору місцезнаходження авіапідприємства? Які критерії застосовуються?

4.Які зовнішні фактори вивчаються в процесі дослідження авіаційного ринку?

5.В якій послідовності здійснюється аналіз та оцінка конкурентної ситуації на авіаційному ринку?

6.Які конкретно інструменти можна застосовувати в процесі оцінки конкурентної позиції авіапідприємства на ринку?

7.Суть, мета і завдання маркетингових досліджень на авіаційному ринку.

8.Структура маркетингових досліджень та їх відображення у бізнес-плані.

9.Види маркетингових досліджень, їх представлення у бізнес-плані.

10. Організаційні форми проведення маркетингових досліджень у галузі авіації.

 

 

Тема 9. Розділ «Маркетинг-план ЗЕД АП»: стратегія розвитку, стратегія ціноутворення, збутова, рекламна та комунікаційна політика – 2 години

Лекція № 9

Розділ «Маркетинг-план ЗЕД АП»: стратегія розвитку, стратегія ціноутворення, збутова, рекламна та комунікаційна політика – 2 години

9.1. Планування маркетингу ЗЕД АП, визначення мети.

9.2. Оформлення та елементи маркетинг-плану діяльності АП.

9.3. Відображення стратегії розвитку АП.

9.4. Розробка тарифної політики АП.

9.5. Комунікаційна політика АП.

Навчальні цілі

Прочитавши цей розділ, Ви:

· з’ясуєте мету і послідовність опрацювання в бізнес-плані розділу «Маркетинг-план»,

· дізнаєтесь, яку інформацію має містити цей розділ,

· довідаєтеся про основні складові стратегії маркетингу і можливі підходи до їх висвітлення в бізнес-плані,

· ідентифікуєте послідовність і з’ясуєте можливі підходи до опрацювання політики ціноутворення.

Ключові терміни й поняття

v Орієнтири маркетингової діяльності;

v Стратегія маркетингу;

v Інструменти маркетингу;

v Політика ціноутворення;

v Стратегія ціноутворення;

v Рекламна кампанія;

v Політика підтримки послуг фірми;

v Прогнозування обсягів продажу.

 

Планування маркетингу ЗЕД АП, визначення мети

План маркетингової діяльності визначається його суттєвістю як методу управління комерційною діяльністю авіакомпанії і методу дослідження ринку авіаційних перевезень (робіт та послуг) з чіткою орієнтацією на вимоги користувачів транспортних послуг (робіт).

Приблизний зміст плану маркетингу:

- організаційна структура і функції служб (відділів), що здійснюють маркетингову діяльність;

- дослідження ринку і оцінка попиту на авіаційні перевезення (роботи, послуги);

- аналіз кон’юнктури ринку авіаційних перевезень (робіт та послуг);

- прогнозування попиту на авіаційні перевезення (роботи, послуги);

- методи оцінки рівня задоволення попиту на авіаперевезення;

- розробка стратегії освоєння та розширення сегментів ринку авіаперевезень (робіт, послуг);

- тарифна політика авіакомпанії;

- рекламна діяльність;

- система продажу авіаперевезень і сервісне обслуговування;

- ресурсне забезпечення (парк ПС, авіа ПММ, персонал та інше).

Головним інформаційним завданням розділу є представлення відомостей про:

а) наявні на підприємстві маркетингові служби;

б) схему та характеристику існуючих каналів збуту продукції, засобів реклами, ціноутворення;

в) транспортне обслуговування покупців;

г) механізм розрахунків за придбані послуги;

д) експортну діяльність підприємства з визначенням існуючих запланованих контрактів та грошових надходжень.

В розділ також описується стратегія маркетингу, що полягає в приведенні можливостей підприємства у відповідність із ситуацією на ринку.


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  11. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  12. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 413

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Елементи та етапи проведення аналізу зовнішнього середовища АП на ринку авіаперевезень, послуг та робіт | У широкому розумінні загальна стратегія маркетингу - це система конкретних стратегій щодо вибору і формування.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.