МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Транспортний маркетинг і його значення при формуванні попиту на вантажні перевезенняУ зв'язку з розвитком ринкових відносин у нашій країні концепція маркетингу одержує усе більше поширення у здійсненні виробничо-збутової діяльності підприємств і організацій різних сфер економіки, у т.ч. і на транспорті. Посилення конкуренції між видами транспорту і деяка невизначеність (недетермінованість) динаміки скорочення матеріальних ресурсів вимагають широкого використання маркетингових принципів формування попиту на вантажні перевезення І на залізничному транспорті. Транспортний маркетинг визначають як систему організації і керування діяльністю транспортних підприємств, компаній І фірм по наданню транспортних послуг користувачам транспорту на основі комплексного вивчення транспортного ринку та попиту на транспортну продукцію з метою створення найкращих умов її реалізації для суб'єктів ринку. Основними принципами маркетингу по формуванню попиту на вантажні перевезення є: - ретельне вивчення транспортного і товарного ринків і вимог (запитів) - забезпечення інноваційної спрямованості транспортного виробництва на основі досягнень НТП, створення умов для максимального пристосування виробництва до вимог ринку, до структури попиту на перевезення, виходячи з довгострокової перспективи; - планування і прогнозування, тобто передбачення ситуації на ринку з орієнтацією діяльності транспортного підприємства на позитивний кінцевий результат; - інформування потенційних користувачів про транспортні можливості і вплив на них за допомогою реклами й інших засобів стимулювання попиту на перевезення з метою залучення їх до послуг конкретного транспортного підприємства. На основі цих принципів з метою формування конкретних розмірів попиту на вантажні перевезення працівники транспорту здійснюють: - маркетингове обстеження економіки районів тяжіння залізниць за допомогою опитувальних анкет, спостережень і вивчення статистичних і прогнозних матеріалів; - аналіз результатів обстеження, заявок, контрактів і договорів на перевезення, сегментування транспортного ринку, вибір цільових сегментів І визначення ємності транспортного ринку; - планування і прогнозування перевезень вантажів по обраних сегментах з обліком перевізної і пропускної спроможності залізниць; - розробку заходів щодо підвищення якості транспортного обслуговування і впровадження нових видів транспортних послуг; - аналіз витрат на перевезення і розробку гнучкої тарифної політики; - удосконалювання інформаційних технологій, розвиток рекламної діяльності і засобів стимулювання для успішного виконання планів-прогнозів перевезень вантажів по обсягу, напрямкам і номенклатурі перевезених вантажів; - моніторинг поточного виконання планів перевезень і своєчасне реагування на динаміку транспортного ринку з метою забезпечення беззбитковості І фінансово-економічної стабільності роботи транспортних підприємств. Таким чином, видно, що маркетингове формування попиту на вантажні перевезення - це багатоаспектний процес визначення реальних потреб відправників вантажу в перевезенні вантажів. Його кінцевим результатом є розробка планів перевезень вантажів, що розрізняються по термінах (часу) дії. Використання маркетингових принципів формування попиту дозволяє підвищити конкурентоздатність залізниць за рахунок більш ретельного обліку вимог користувачів до якості обслуговування, застосування взаємовигідних знижок до тарифів, надання визначених пільг клієнтурі і т.п. Так, у період значного спаду обсягів перевезень у попередньому десятилітті, УЗ проводила гнучку тарифну політику, кількаразове зниження тарифів І введення численних знижок на оплату перевезень у контейнерах (до 50%), на перевезення паливно-сировинних і лісових вантажів на відстань понад 3000 км. У період 1997-1998 рр. було проведено загальне зниження залізничних вантажних тарифів майже на 20%, незважаючи на триваючу інфляцію і ріст цін на продукцію, що використовується транспортом. Це зниження, поряд з іншими факторами, призвело до визначеної стабілізації в економіці і до перелому динаміки обсягів перевезень вантажів у бік росту. Велике значення на формування попиту на вантажні перевезення роблять міжгалузеві угоди УЗ і залізниць з вугільними, енергетичними, металургійними й іншими галузями, місцевими адміністраціями і промисловими об'єднаннями І підприємствами про взаємні зобов'язання по обсягах перевезень, ціновим і тарифним питанням і т.п.
Питання для самоперевірки 1. Розкажіть про історичні аспекти розвитку вантажних перевезень на залізницях України. 2.Які основні показники вантажних перевезень Ви знаєте? 4. Яка різниця між вантажообігом нетто та брутто? 5. Яка різниця між експлуатаційним та тарифним вантажообігом? 6.З якою метою планують показники вантажних перевезень? 7.Які основні методи планування вантажних перевезень застосовуються? 8.Показники використання для планування вантажних перевезень. 9. Що Ви знаєте про особливості сучасної системи планування вантажних перевезень? 10.Що таке транспортний маркетинг? 11.Перерахуйте принципи транспортного маркетингу? 12.На що орієнтується транспортний маркетинг?
Читайте також:
|
||||||||
|