МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Показники якості експлуатаційної роботиПоказники якості експлуатаційної роботи транспортних систем повинні всебічно характеризувати ступінь раціонально організованого процесу взаємодії всіх транспортних підрозділів і підприємств із метою забезпечення високої якості перевезень при найбільш економічному використанні технічних засобів. До експлуатації варто відносити всю роботу транспорту, пов'язану з перевізним процесом, включаючи вантажно-розвантажувальні роботи, а також утримання І технічне обслуговування рухомого складу і постійних пристроїв. Методика визначення простих і складних натуральних показників якості використання рухомого складу, в основному, є загальновизнаною на будь-якому виді транспорту. Уточнення методики розрахунку деяких якісних показників використання рухомого складу з метою досягнення їхньої найбільшої порівнянності зводиться до наступного. По-перше, середня маса брутто потяга повинна визначатися відношенням тонно-кілометрів брутто до локомотиво-кілометрів не тільки в голові потягів (поїздо-км), але і до всіх локомотиво-кілометрів лінійного пробігу, включаючи одиночний. Тільки в цьому випадку буде забезпечена порівняна оцінка якості використання сили тяги локомотивів у всіх видах їхнього лінійного пробігу. По-друге, середньодобову продуктивність поїзних локомотивів експлуатованого парку необхідно визначати не тільки на один фізичний локомотив, але і на одиницю їхньої потужності. Це варто робити тому, що при різнотипному по потужності локомотивному парку, особливо при введенні нових, більш могутніх по силі тяги локомотивів на мережі і залізницях, може складатися такий стан, коли середня продуктивність фізичного локомотива буде зростати, а використання одиничної потужності експлуатованого парку локомотивів - погіршуватися. По-третє, по тим же розумінням, що і для поїзних локомотивів, показник середньодобової продуктивності вантажних вагонів також необхідно визначати не тільки на один фізичний вагон, але і на 1 т його вантажопідйомності. По-четверте, технологічна й економічна значимість продуктивності вагона і продуктивності локомотива повинна бути підвищена. Вони реально відбивають якість використання рухомого складу не тільки в часі, але і по потужності (вантажопідйомності), і в дійсності є комплексними узагальнюючими натуральними показниками якості використання рухомого складу в процесі експлуатаційної роботи. Обидва показники потрібні не тільки при річному, але і при оперативному плануванні, регулюванні й обліку роботи вагонного і локомотивного парків. По-п'яте, повинні бути збережені вимір і оцінка якості використання вагонів у часі шляхом використання в незмінному виді 3-, 4-, 5-членної формули обороту вагона як на мережі, так і на дорогах (дирекціях). Ці формули мають реальний фізичний і економічний зміст "продуктивних циклів роботи" і є комплексними експлуатаційно-економічними показниками використання вагонного парку в часі. На транспорті, більш ніж у будь-якій іншій галузі матеріального виробництва, якість роботи безпосередньо залежить від доцільно організованої спільної праці людей І якості застосовуваних знарядь і предметів праці. Це зв'язано зі специфікою організації роботи трудових колективів на мережі шляхів сполучення країни: роботою порівняно невеликими групами людей, розосереджених на величезних просторах. Тут особливо важливі високий рівень організації виробництва, висока виробнича культура і дисципліна праці, створення матеріальних стимулів підвищення продуктивності і відповідальності за якість роботи. Основою ефективного керування якістю експлуатаційної роботи на транспорті є керування якістю праці її виконавців у тісному ув'язуванні з підвищенням якості використання основних виробничих фондів транспорту (уречевленої праці).
Читайте також:
|
||||||||
|