Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Особливості оплати праці робітників залізничного транспорту

 

Починаючи з 1992 року, заробітна плата на підприємствах залізничного транспорту регулюється Галузевою угодою. При цьому за основу організації оплати праці взято єдині тарифні ставки й оклади. Нормативні документами, якими регулюється організація та оплата праці, були на ведені раніше.

Основними складовими тарифних розмірів оплати праці є:

- тарифні ставки та оклади, що встановлюються в залежності від характе­ру і складності робіт, необхідного рівня кваліфікації, галузевих особливостей тощо;

- стимулюючі виплати (доплати і надбавки за високу кваліфікацію, про­фесійну майстерність, роботу з меншою чисельністю персоналу, премії, вина­городи тощо), які визначаються підприємствами самостійно при наявності ко­штів. Розміри й умови цих виплат визначаються в колективному договорі;

- доплати і надбавки тарифного характеру, що доповнюють систему та­рифних ставок (окладів), враховуючи ті чи Інші достатньо постійні особливос­ті виконуваної роботи, їх, у свою чергу, можна поділити на дві великі групи:

а) доплати, пов'язані з особливим характером виконуваної роботи - се­зонністю, віддаленістю, невизначеністю обсягу роботи тощо;

б) доплати за умови праці, що відрізняються від нормальних. Перша гру­па охоплює доплати і надбавки:

- за дні відпочинку (відгули), надані в зв'язку з роботою понад нормальну тривалість робочого часу при підсумковому його обліку й в інших випадках, передбачених законодавством;

- надбавка до заробітної плати, пов'язана з роз'їзним характером роботи.
Друга група охоплює доплати:

- за роботу з важкими (шкідливими) й особливо важкими (особливо шкід­ливими) умовами праці робітникам, майстрам, начальникам дільниць і цехів, іншим спеціалістам і службовцям у разі їх постійної зайнятості (не менше 50 відсотків робочого години) на ділянках, в цехах і на виробництвах, де більше
половини робітників одержують доплати за несприятливі умови праці;

- за роботу в нічний час та інше.

 

 


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  4. L2.T4. Транспортування рідких, твердих та газоподібних речовин.
  5. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  6. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  7. TEMA 13. МОТИВАЦІЯ РОБОТИ ПРАЦІВНИКІВ ОРГАНІЗАЦІЇ
  8. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  9. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  10. VII. Правила техніки безпеки і гігієни праці.
  11. XVIII. Особливості прийому та навчання іноземців та осіб без громадянства у вищих навчальних закладах України
  12. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США




Переглядів: 574

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Доплати за суміщення професій (посад) | Основні напрямки удосконалення організації праці

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.