МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Змістовий модуль 1.
Альтернативні завдання самостійної роботи з дисципліни «Екологія» 1. Скласти розгорнутий план по запропонованому до самостійного опрацювання навчального матеріалу, або тези по матеріалу, заповнити таблицю за заданими питаннями, визначити терміни, поняття. (Рівень засвоєння матеріалу – ОО- ознайомчо-орієнтовний, засвоєння алгоритму діяльності, оцінка - «задовільно»). 2. Скласти питання проблемного характеру до теми самостійної роботи (не менше 5) і відповісти на них письмово; скласти тези, анотацію; скласти опорний конспект (схему) навчального матеріалу; написати реферат по темі; розробити презентацію. (Рівень засвоєння матеріалу – ПА- понятійно - аналітичний індивідуальна переробка, реконструктивні завдання на пошук, формування, реалізацію рішення проблеми, оцінка - «добре»). 3. Написати творчі роботи; Скласти перевірочні тести по темі самостійної роботи; узагальнюючі опорні модульні схеми, критичний огляд літератури; розробити науково-дослідницький проект по проблемі (Рівень засвоєння матеріалу – ПС - продуктивно-синтетичний, творчий рівень, занурення, дослідництво, реконструктивний рівень, оцінка - «відмінно»).
Тематика рефератів з дисципліни «Екологія»: 1. Причини та ознаки екологічної кризи в Україні. 2. Актуальність і значення вчення В. І.Вернадського про біосферу. 3. Ноосфера - реальність чи утопія. 4. Шляхи гармонізації відношень людини і природи. 5. Екологічна філософія, національні і глобальні аспекти. 6. Природні системи-основа життя людства. 7. Умови стійкості природних екосистем. 8. Функціонування біогеоценозу. 9. Джерела забруднення довкілля в професійній діяльності. 10. Вплив на людину речовин – забруднювачів повітря, води, ґрунту. 11. Види техногенного забруднення в Україні, Дніпропетровську та області. 12. Людина як елемент системи «Людина-природне середовище». 13. Методи боротьби і запобігання забрудненню довкілля. 14. Екологічний дім, параметри і значення для людини. 15. Заповідна природа України. 16. Заповідна природа Дніпропетровщини.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|