Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тематика творчих робіт з дисципліни «Екологія»

1. Людина-цінність природи, необхідний компонент її існування.

2. Науково-технічний прогрес – основа екологічно безпечного розвитку людства.

3. Екологічна культура особистості.

4. Національна екологічна культура.

5. Екологічні аспекти професійної діяльності кухаря.

6. Сучасні екологічні технології в харчовій промисловості.

7. Екологічна безпека продуктів харчування.

 

Тематика пошуково-дослідницької роботи з дисципліни «Екологія»:

1. Визначення впливу електромагнітного випромінювання на людину

2. Визначення якості повітря методом ліхеноіндикації

3. Визначення якості життя своєї родини

4. Визначення шляхів енергозбереження в оселі та на виробництві.

5. Аналіз впливу наркотичних речовин на комах, рослин, ссавців.

6. Розробка шляхів покращення екологічного клімату в оселі.

7. Визначення впливу кольорового клімату на людину.

8. Визначення проблеми утилізації електронного сміття.


Критерії оцінювання самостійної роботи

Рівні навчальних досягнень Бали Критерії оцінювання навчальних досягнень за 12 – бальною системою
  I. Початко-вий Студент з допомогою вчителя або з використанням підручника, зошита самостійної роботи розпізнає і називає окремі екологічні об'єкти, частково виконує самостійну роботу.
Студент намагається відтворити окремі факти, з допомогою вчителя або з використанням підручника зошита самостійної роботи, наводить елементарні приклади екологічних об'єктів і екологічних проблем; за інструкцією і з допомогою вчителя фрагментарно виконує самостійну роботу.
Студент відтворює окремі факти, з допомогою вчителя, з використанням підручника, зошита самостійної роботи, фрагментарно характеризує окремі ознаки екологічних об'єктів, екосистем; відповідає на запитання, що потребують однослівної відповіді, з допомогою вчителя частково виконує самостійну роботу.
  II. Середній Студент з допомогою вчителя або з використанням підручника відтворює незначну частину навчального матеріалу, дає визначення окремих екологічних понять, законів, дає неповну характеристику загальних екологічних проблем; у відповідях може допускати помилки і з допомогою вчителя виконує самостійну роботу на 100% за тематикою.
Студент відтворює основний зміст навчального матеріалу, відповідаючи на запитання вчителя; характеризує загальні ознаки екологічних об'єктів; дає визначення окремих екологічних понять, законів; наводить приклади, що ґрунтуються на матеріалі підручника; у відповідях може допускати помилки і з допомогою вчителя, виконує самостійну роботу на 100% за тематикою
Студент самостійно, але неповно відтворює навчальний матеріал, частково дотримується логіки його викладу; відповідає на окремі запитання; у цілому правильно вживає екологічні терміни; характеризує екологічні проблеми та шляхи їх вирішення за планом; у відповідях допускає помилки; наводить типові приклади з підручника, Інтернету, виконує самостійну роботу на 100% за тематикою.
  III. Достатній Студент самостійно відтворює більшу частину навчального матеріалу, застосовуючи необхідну термінологію; розкриває суть екологічних понять; характеризує основні закони, закономірності, терміни екології, допускаючи у відповідях неточності; розв'язує прості типові завдання звертаючись за консультацією до вчителя; робить висновки з допомогою вчителя, наводить типові приклади з підручника, Інтернету виконує самостійну роботу на 100% за тематикою, 70% за змістом
Студент самостійно відтворює навчальний матеріал; відповідає на поставлені запитання, допускаючи у відповідях неточності; порівнює екологічні об'єкти, явища і процеси природи, встановлює закономірності; виправляє допущені помилки; розв'язує типові завдання; звертаючись за консультацією до вчителя, оформляє неповні висновки, наводить приклади з підручника, Інтернету виконує самостійну роботу на 100% за тематикою, на 80% за змістом
Студент вільно відтворює навчальний матеріал та відповідає на поставлені запитання; з допомогою вчителя встановлює причинно-наслідкові зв'язки; дає порівняльну характеристику екологічним об'єктам, явищам; розв'язує стандартні завдання; деякі творчі завдання, виправляє власні помилки; оформляє роботу охайно, наводить типові приклади з підручника, Інтернету робить нечітко сформульовані висновки, виконує самостійну роботу на 100% за тематикою, на 90% за змістом.
  IV. Високий Студент системно відтворює навчальний матеріал у межах програми; дає повні, змістовні відповіді на поставлені запитання; розкриває суть екологічних явищ, процесів; аналізує, систематизує, узагальнює, встановлює причинно-наслідкові зв'язки; використовує знання у нестандартних ситуаціях; самостійно розв'язує творчі завдання у межах програми; наводить свої приклади оформляє охайно, робить чітко сформульовані висновки, повністю виконує самостійну роботу.
Студент логічно та усвідомлено відтворює навчальний матеріал у межах програми; обґрунтовано відповідає на запитання; самостійно аналізує і розкриває закономірності взаємозв’язків живої природи і техносфери; наводить приклади, що ґрунтуються на власних спостереженнях; оцінює екологічні явища, закони; виявляє і обґрунтовує причинно-наслідкові зв'язки; аргументовано використовує знання у нестандартних ситуаціях; самостійно розв'язує творчі завдання; повністю відповідає на завдання самостійної роботи та ретельно оформляє їх, робить логічно побудовані висновки, наводить свої приклади, формулює нестандартні питання, робить пошуково-дослідницьку роботу.
Студент виявляє міцні й глибокі знання з екології; вільно відповідає на ускладнені запитання, з використанням міжпредметних зв'язків; самостійно характеризує екологічні явища і процеси, виявляє особисту позицію щодо них; уміє виокремити проблему і визначити шляхи її розв'язання; користується джерелами інформації, рекомендованими вчителем; вільно розв'язує екологічні вправи і задачі різного рівня складності відповідно до навчальної програми; повністю відповідає на завдання самостійної роботи та ретельно оформляє їх, робить самостійні обґрунтовані висновки, самостійно проводить пошуково-дослідницьку роботу.

 


 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Державний вищий навчальний заклад

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ТРАНСПОРТНО-ЕКОНОМІЧНИЙ КОЛЕДЖ

 

Методичні матеріали

щодо самостійної роботи студента

з дисципліни «Екологія»

 

 

Викладач: Шевцова Т.О.

 

 

2014/2015 н.р.

Організаційно-методична карта самостійної роботи студента

Дисципліна: Екологія (Основи екології)


Читайте також:

  1. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  2. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  3. VI. Проведення вступних екзаменів, фахових випробувань та творчих конкурсів
  4. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  5. А а) робітники
  6. А) Заробітна плата її форми та системи.
  7. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  8. Автоматизація проектних робіт
  9. Аналіз продуктивності праці й заробітної плати
  10. Аналіз стану військової дисципліни
  11. Аналіз сучасного стану зайнятості і безробіття в Україні.
  12. Аналіз фонду заробітної плати.




Переглядів: 675

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Змістовий модуль 1. | Тема: Сучасна екологічна криза.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.