Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема: Сучасна екологічна криза.

Кількість годин: 2.

Навчальна мета:

1.Ознайомитися з сутністю проблеми, що постала перед людством в XXI ст.

2.Аналізувати головні причини розвитку глобальної екологічної кризи.

3.Визначити наслідки демографічного, промислового та енергетичного вибухів.

Студент повинен:

вміти:

- доводити зв'язок між соціально-економічною і екологічною кризою;

- визначати наслідки демографічного, промислового та енергетичного вибухів;

- передбачати небезпечні результати професійній діяльності у природному середовищі.

знати:

- сутність загальнолюдських проблем з питань екології;

- причини розвитку глобальної екологічної кризи;

- наслідки демографічного, промислового та енергетичного вибухів;

- джерела загроз для довкілля у професійній діяльності.

Основні питання:

1. Сучасна екологічна криза.

2. Людство і довкілля.

Форма контролю:( диференційна) письмовий звіт, опитування

Література:

1. Білявський Г.О., Фурдуй Р.С., Костіков І.Ю. Основи екології. - К.: „Либідь”, 2006. [1]-стор. 3-23,32-38;

2. Г.О. Білявський, М.М Падун, Р.С. Фурдуй, "Основи загальної екології", К.. Либідь, 2000 р. [2]-стор. 8-25, 38-42.

Контрольні питання:

1. Які ознаки характеризують глобальну екологічну кризу?

2. Чому можна сказати, що наша держава перебуває в стані глибокої екологічної кризи?

3. Які причини призвели до розвитку глобальної екологічної кризи?

4. Які причини поглиблення екологічної кризи?

5. Назвіть джерела загроз для довкілля у Вашій професійній діяльності.

6. Наведіть приклади, що характеризують проблеми зростання населення Землі.

7. Що таке урбанізація та яка її роль у розвитку цивілізації, біосфери?

8. Наведіть приклади на підтвердження наслідків екологічної кризи у Вашому житті:

9. Який зв’язок між соціально-економічною і екологічною кризою?



Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн
  3. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  4. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  5. Варіант 13. Тема: Державні фінанси, їх місце і роль вфінансово-кредитній системі
  6. Варіант 15. Тема: Дефіцит Держбюджету
  7. Варіант 7, (22). Тема: Основні напрямки удосканалення фінансового механізму у сучасних умовах
  8. Влада: зміст і сучасна концептуалізація
  9. ВП – як сучасна форма організації підприємств
  10. Глобальна біосферна і екологічна криза та охорона довкілля
  11. ГЛОБАЛЬНИЙ ЕВОЛЮЦІОНІЗМ І СУЧАСНА НАУКОВА КАРТИНА СВІТУ
  12. Громадська екологічна експертиза проекту: План дій.




Переглядів: 1031

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тематика творчих робіт з дисципліни «Екологія» | Сучасна екологічна криза.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.