МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||
II.Біогеоценоз – елементарна одиниця біосфери.
2.1.Який компонентний склад біогеоценозу? Біогеоценоз
Біотоп -______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Біоценоз_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 2.2. Біогеоценоз – це ____________________________________________________________________________________________________________________________________
2.3.Перелічити показники, що характеризують біогеоценоз? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
*2.4. Доведіть, що популяції – головні дійові особи в будь-якому біогеоценозі. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
*2.5. Визначте шляхи розвитку біогеоценозу в разі зміни потоку енергії (Закон 1%). ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
*2.7.Кілька десятиліть тому для збільшення чисельності мисливських травоїдних тварин у різних країнах світу здійснювалися програми масового винищення хижаків. Проаналізуйте, до яких наслідків мало призвести успішне виконання цих програм. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Висновок: Чому можна казати, що біогеоценоз – елементарна одиниця біосфери? __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самостійна робота 5. Відновні і невідновні ресурси біосфери. Мета: 1. Визначити поняття природні ресурси як основу існування людини. 2. З’ясувати особливості і значення окремих видів природних ресурсів. 3. Обґрунтувати необхідність раціонального використання природних ресурсів. Завдання:Опрацювати матеріал підручника [1] 72-82; 328-359 [2] 114,264-273, 283-287. - Дати письмові відповіді на питання за кожним пунктом.
I. Природні ресурси Землі. Природні ресурси – частина географічного середовища,сукупність природних умов існування та діяльності людини. До них відносяться компоненти і сили природи, які на даному рівні розвитку продуктивних сил використовуються або можуть бути використані як засоби виробництва і предмет споживання для задоволення матеріальних та духовних потреб суспільства. 1.1. Які ресурси необхідні для Вашого життя? ____________________________________________________________________________________________________________________________________
1.2. Опрацювати схему:
Природні ресурси
Невичерпні Вичерпні Відновлювані Невідновлювані
1.3. Що таке життєвий простір? ____________________________________________________________________________________________________________________________________ 1.4. Яке значення має генетичний фонд Землі? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 1.5. Назвіть умови збереження генофонду певного регіону: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
IІ. Природні умови України. 2.1. Які основні особливості географічного положення й клімату України? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.3. Заповніть таблицю: Стан природних ресурсів України
*2.4. Охарактеризуйте традиції природокористування притаманні українському народу в порівнянні із сучасними. Наведіть відповідні прислів’я. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ *Висновок: Визначити аспекти нераціональності у використанні природних ресурсів в Україні, довести необхідність Їх раціонального використання. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|