МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||
Екологічні закони.2.1.Яка суть екологічних законів, відкритих В.І. Вернадським? Закон фізико-хімічної єдності живої речовини ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Закон біогенної міграції атомів ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Закон константності: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Закон максимуму біогенної енергії (Вернадський-Бауер): ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 2.2. За якими принципами функціонує біосфера (за Д. Чірасом)? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
*2.3.Наведіть приклади з повсякденного життя, які ілюструють закони Б. Коммонера: «Усе пов’язано з усім» ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ «Природа знає краще» ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ «Ніщо не дається даром»» _________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ «Усе повинно кудись діватися» ____________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ *2.4. Визначити головні аспекти нової екологічної філософії у порівнянні із старою. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Висновок: визначити обов’язки людини у стратегії збереження людства, життя на планеті ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Мета: 1. Ознайомитися з основними етапами еволюції біосфери. З’ясувати сутність кожної фази еволюції. 2. Дати аналіз антропогенного впливу на розвиток біосфери. 3. Визначити поняття ноосфери та можливість її створення. Завдання: - Опрацювати матеріал підручника [1] 57-70,101-110; [2] 42-47, 59-69,79-80,104-108 - Дати письмові відповіді на питання за кожним пунктом. I. Походження і еволюція біосфери. 1.1. Заповнити таблицю:
ІІ. Функціонування біосфери 2.1.Визначте ланцюг перетворення енергії в біосфері. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 2.2.*Який зв’язок між еволюцією біосфери та екологічною ентропією? (стор.67) __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ *2.3. Узагальнити наслідки впливу людини на кругообіг речовин в біосфері: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
/ Вплив виробничої діяльності людини на природне середовище. Посилення ролі антропогенного фактора в еволюції природи./ IIІ. Ноосфера
3.1. Яка суть та висновки проекту «Біосфера-2» _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 3.2. Визначте поняття “ноосфера” за В.І. Вернадським: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
* Висновок:проаналізуйте можливості створення “ноосфери”. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Самостійна робота 4: Поняття про екосистему. Біогеоценоз
Мета: 1. Ознайомитися із структурою і функціонуванням екосистем. 2. Розкрити значення біогеоценозу як елементарної екосистеми біосфери. 3. Визначити вплив антропогенного фактору на функціонування екосистем. Завдання: Для досягнення мети Ви повинні: - опрацювати матеріал підручника [1] стор. 80-99; [2] стор. 81-99 - дати письмові відповіді на питання за кожним пунктом.
I. Поняття про екосистему. 1.1.Що таке екосистема та які її функції? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 1.2. Наведіть приклади екосистем: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 1.3. Як здійснюється саморегуляція екосистем? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|