МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||
Самостійна робота 1. Сучасна екологічна криза.Мета: 1. Ознайомитися з сутністю проблеми, що постала перед людством в 21 ст. 2. Проаналізувати причини розвитку глобальної екологічної кризи. 3. Визначити наслідки демографічного, промислового, енергетичного вибухів. Завдання: - Опрацювати матеріал підручника: [1]-стор. 3-23,32-38; [2]-стор. 8-25, 38-42. - Дати письмові відповіді на питання за кожним пунктом. Сучасна екологічна криза. 1.1. Які ознаки характеризують глобальну екологічну кризу? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 1.2. Чому можна сказати, що наша держава перебуває в стані глибокої екологічної кризи? __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 1.3. Які причини призвели до розвитку глобальної екологічної і соціально-економічної кризи? ___________________________________________________________________________________________________________________________________ 1.4. Які причини поглиблення екологічної кризи? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 1.5. Назвіть джерела загроз для довкілля у Вашій професійній діяльності. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Людство і довкілля. *2.1. Наведіть приклади, що характеризують проблему зростання населення Землі. Що таке урбанізація? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ *2.2. Визначте наслідки урбанізації для біосфери і людини? __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
*2.3. Наведіть приклади на підтвердження наслідків екологічної кризи у Вашому житті:
Висновок. Розкрийте зв’язок між соціальною, економічною і екологічною кризою.___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Самостійна робота 2. Основні екологічні закони Мета: 1. Ознайомитися із структурою і головними законами екології. 2. Визначити головні аспекти нової екологічної філософії 3. Навчитися наводити приклади які розкривають суть екологічних законів. Завдання: - Опрацювати матеріал підручника [1] -38-51,99-101; [2]- 42-53, 99-100. - Дати письмові відповіді на питання за кожним пунктом. Структура сучасної екології 1.1. Визначте предмет дослідження розділів загальної та прикладної екології. Біоекологія:__________________________________________________________________________________________________________________________ Геоекологія:__________________________________________________________________________________________________________________________ Техноекологія:_______________________________________________________________________________________________________________________ Соціальна екологія:_____________________________________________________________________________________________________________________________ Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|