Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Самостійна робота 1. Сучасна екологічна криза.

Мета:

1. Ознайомитися з сутністю проблеми, що постала перед людством в 21 ст.

2. Проаналізувати причини розвитку глобальної екологічної кризи.

3. Визначити наслідки демографічного, промислового, енергетичного вибухів.

Завдання:

- Опрацювати матеріал підручника: [1]-стор. 3-23,32-38;

[2]-стор. 8-25, 38-42.

- Дати письмові відповіді на питання за кожним пунктом.

Сучасна екологічна криза.

1.1. Які ознаки характеризують глобальну екологічну кризу?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

1.2. Чому можна сказати, що наша держава перебуває в стані глибокої екологічної кризи?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

1.3. Які причини призвели до розвитку глобальної екологічної і соціально-економічної кризи?

___________________________________________________________________________________________________________________________________

1.4. Які причини поглиблення екологічної кризи?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

1.5. Назвіть джерела загроз для довкілля у Вашій професійній діяльності.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Людство і довкілля.

*2.1. Наведіть приклади, що характеризують проблему зростання населення Землі. Що таке урбанізація?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

*2.2. Визначте наслідки урбанізації для біосфери і людини?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

*2.3. Наведіть приклади на підтвердження наслідків екологічної кризи у Вашому житті:

 

Ознаки Приклади
Ресурсопоглинання (показники лічильників за газ, електрику, воду в середньому за місяць у порівнянні з нормою).    
Продукування харчових відходів (в кг за добу).  
Питна вода, яка споживається, її якість, джерела.  
Джерело постачання продуктів харчування, режим харчування, якість.    
Кількість продуктів харчування із штучними наповнювачами вжитими за тиждень (в %)  
Матеріали оздоблення оселі (скільки % природні та % штучні; % зайвих речей в оселі, які вже 1-2 роки не використовували).  
Проблеми із здоров’ям, пов’язані із довкіллям (алергії, хвороби дихальних шляхів…)  

 

Висновок. Розкрийте зв’язок між соціальною, економічною і екологічною кризою.___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Самостійна робота 2. Основні екологічні закони

Мета:

1. Ознайомитися із структурою і головними законами екології.

2. Визначити головні аспекти нової екологічної філософії

3. Навчитися наводити приклади які розкривають суть екологічних законів.

Завдання:

- Опрацювати матеріал підручника [1] -38-51,99-101; [2]- 42-53, 99-100.

- Дати письмові відповіді на питання за кожним пунктом.

Структура сучасної екології

1.1. Визначте предмет дослідження розділів загальної та прикладної екології.

Біоекологія:__________________________________________________________________________________________________________________________

Геоекологія:__________________________________________________________________________________________________________________________

Техноекологія:_______________________________________________________________________________________________________________________

Соціальна екологія:_____________________________________________________________________________________________________________________________


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  3. II. Самостійна робота студентів.
  4. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  5. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  6. IV. Науково-дослідницька робота.
  7. IV. Практична робота.
  8. IV. Робота над темою уроку
  9. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  10. V. Робота з підручником
  11. V. Робота з підручником. с. 59-60
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»




Переглядів: 1646

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Збереження ресурсів. | Екологічні закони.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.033 сек.