МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||
Самостійна робота 1. Сучасна екологічна криза.Мета: 1. Ознайомитися з сутністю проблеми, що постала перед людством в 21 ст. 2. Проаналізувати причини розвитку глобальної екологічної кризи. 3. Визначити наслідки демографічного, промислового, енергетичного вибухів. Завдання: - Опрацювати матеріал підручника: [1]-стор. 3-23,32-38; [2]-стор. 8-25, 38-42. - Дати письмові відповіді на питання за кожним пунктом. Сучасна екологічна криза. 1.1. Які ознаки характеризують глобальну екологічну кризу? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 1.2. Чому можна сказати, що наша держава перебуває в стані глибокої екологічної кризи? __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 1.3. Які причини призвели до розвитку глобальної екологічної і соціально-економічної кризи? ___________________________________________________________________________________________________________________________________ 1.4. Які причини поглиблення екологічної кризи? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 1.5. Назвіть джерела загроз для довкілля у Вашій професійній діяльності. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Людство і довкілля. *2.1. Наведіть приклади, що характеризують проблему зростання населення Землі. Що таке урбанізація? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ *2.2. Визначте наслідки урбанізації для біосфери і людини? __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
*2.3. Наведіть приклади на підтвердження наслідків екологічної кризи у Вашому житті:
Висновок. Розкрийте зв’язок між соціальною, економічною і екологічною кризою.___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Самостійна робота 2. Основні екологічні закони Мета: 1. Ознайомитися із структурою і головними законами екології. 2. Визначити головні аспекти нової екологічної філософії 3. Навчитися наводити приклади які розкривають суть екологічних законів. Завдання: - Опрацювати матеріал підручника [1] -38-51,99-101; [2]- 42-53, 99-100. - Дати письмові відповіді на питання за кожним пунктом. Структура сучасної екології 1.1. Визначте предмет дослідження розділів загальної та прикладної екології. Біоекологія:__________________________________________________________________________________________________________________________ Геоекологія:__________________________________________________________________________________________________________________________ Техноекологія:_______________________________________________________________________________________________________________________ Соціальна екологія:_____________________________________________________________________________________________________________________________ Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|