Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Збереження ресурсів.

В основі раціонального природокористування лежить збереження відновлювальних можливостей біосфери та нормаль­них екологічних умов для життя й діяльності багатьох поколінь людей.

Сучасні ретельні еколого-економічні розрахунки й моделі показують: збереження генофонду будь-якого регіону можливе лише за умови, що не менше ніж 10—15 % його площі зайнято заповідними територіями рангу заповідника чи заказника.

До основних завдань позбереженню ресурсів у професійній діяльності спеціаліста з виробництва харчової продукції відносяться наступні:

· виходячи з виробничої програми підприємства, точно розраховувати потребу в сировині та напівфабрикатах;

· враховуючи технічні характеристики наявного обладнання та засобів виробництва, визначати найбільш ефективні види сировинних матеріалів;

· організовувати прийом продовольчої сировини, зберігання, пакування та перевезення готових виробів у відповідності до нормативних документів;

· запобігати забрудненню сировинних матеріалів та продукції речовинами забруднювачами із навколишнього природного середовища;

· запобігати забрудненню сировинних матеріалів та продукції речовинами штучного походження з метою одержання надприбутків;

· передбачати вплив забруднення продовольчих товарів на здоров’я людини, забезпечувати якість харчових продуктів;

· запроваджувати комплексну переробка, впровадження безвідходних і ресурсозберігаючих технологій.


 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Державний вищий навчальний заклад

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ТРАНСПОРТНО-ЕКОНОМІЧНИЙ КОЛЕДЖ

 

Зошит самостійної роботи

з дисципліни

«Екологія»

Виконав: ________________________________

____________________________________

Викладач: Шевцова Т.О.

 

2013/2014 н.р.



Читайте також:

  1. Аналіз використання матеріальних ресурсів.
  2. Аналіз земельних ресурсів.
  3. Аналіз трудових ресурсів.
  4. Арт-терапiя як технологія збереження психічного здоров'я. Види арт-терапії.
  5. Березня 1991 р. — проведення референдуму щодо збереження СРСР.
  6. Бухгалтерське оброблення первинних документів та їх збереження
  7. Виділення в природних комплексах незвичайних, унікальних ділянок і явищ і питання їх збереження.
  8. Використання природних ресурсів.
  9. Вимір доходу, збереження інвестицій
  10. Відпустки без збереження заробітної плати
  11. Відпусткою визнається вільний від роботи час протягом вста­новленої законом або угодою сторін кількості днів з виплатою за­робітної плати або без її збереження.
  12. Вплив людської діяльності на збереження рослинного і тваринного світу




Переглядів: 804

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Природа одному мати, другому — мачуха. | Самостійна робота 1. Сучасна екологічна криза.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.