Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Принципи розміщення дільничних станцій на мережі залізниць

Призначення та класифікація дільничних станцій

Призначення дільничних станцій

До дільничних станцій відносять станції, основним призначенням яких є обслуговування транзитних поїздів, зміна локомотивів і (або) локомотивних бригад, розформування і формування составів дільничних і збірних поїздів, виконання операцій по технічному обслуговуванню рухомого складу, а також виконання пасажирських, вантажних і комерційних операцій, обслуговування під'їзних колій промислових підприємств.

На деяких дільничних станціях постачають пасажирські вагони водою і паливом, екіпірують ізотермічні вагони і виконують інші операції.

Принципи розміщення дільничних станцій на мережі залізниць

Розміщення дільничних станцій на мережі залізниць залежить від роду тяги і засобу тягового обслуговування поїздів. Зростання швидкостей руху при електрифікації залізниць і широке впровадження тепловозної тяги дозволили організувати рух поїздів без зміни локомотивів на великих відстанях і ввести тягове обслуговування поїздів на подовжених ділянках обертання локомотивів. При цьому деякі дільничні станції втратили основні функції дільничних і перетворилися фактично в проміжні з великою місцевою роботою.

Довжина ділянок обертання локомотивів визначається взаємним розташуванням станцій і вузлів, конфігурацією мережі і структурою вагонопотоків, а також необхідністю забезпечити технічне обслуговування ТО-2 локомотивів після певного пробігу, але не рідше ніж через 48 год. У багатьох випадках подовжена ділянка обертання досягає 600-1000 км і більш для електровозів і 500-800 км і більш для тепловозів.

Концентрація ремонту електровозів і тепловозів на існуючих лініях передбачається в меншому числі пунктів, і тому використовується тільки частина з існувавших раніше основних депо, оскільки подовжуються ділянки обертання локомотивів.

На подовженій ділянці обертання можуть працювати спільно локомотиви двох - трьох депо. На рис. 1.1 показана подовжена ділянка А-Д, щообслуговується локомотивами двох депо і В).

Рис. 1.1. Схема обертання локомотивів і роботи бригад на ділянках: 1 - ділянки обертання локомотивів основного потоку транзитних поїздів; 2 - ділянки роботи локомотивних бригад; 3 - основне депо; 4 - пункт обороту електровозів (тепловозів); 5 - станції зміни локомотивних бригад

Для зручності контролю технічного стана локомотивів бажано мати депо по кінцях ділянки обертання або в одному кінці - основне депо, a в іншому - пункт обороту, що виконує технічне обслуговування ТО-2, а побіжні дільничні станції можуть здійснювати тільки зміну локомотивних бригад (див. рис. 1.1, станції Б и Г). Ці станції, як правило, є також пунктами розформування і формування дільничних і збірних поїздів. На них організується при необхідності екіпірування локомотивів транзитних поїздів.

У систему тягового обслуговування поїздів на подовжених ділянках обертання локомотивів додатково до головного ходу включають і бічні напрямки (див. дільниця В-Е на рис. 1.1) якщо на головному ходу і бічному напрямку працюють локомотиви однієї серії. Таке вмикання особливо доцільно, якщо є транзитні поїздопотоки на бічний напрямок (у приведеному прикладі напрямки Д - Е і Д - Ж). У цих випадках утворюється зона або полігон тягового обслуговування поїздів локомотивами двох - трьох основних депо.

Введення подовжених ділянок обертання й обслуговування локомотивів змінними бригадами підвищує маршрутну швидкість транзитних поїздів, середньодобовий пробіг локомотивів, зменшує їх необхідну кількість і знижує експлуатаційні витрати.


Читайте також:

  1. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  2. А. Розрахунки з використанням дистанційного банкінгу.
  3. Абонентський стик ISDN мережі
  4. Автоматизація гідроелектростанцій
  5. Автоматизація насосних станцій водопостачання
  6. Автоматизація помпових станцій підкачування і перекачування. Охорона праці під час експлуатації систем автоматизації.
  7. Автоматичне налагодження їх індуктивності на ємність мережі для забезпе1
  8. Автоматичне регулювання витрати помпових станцій
  9. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  10. Адміністративна відповідальність: поняття, мета, функції, принципи та ознаки.
  11. Алгоритм розміщення зображення на слайді
  12. Аналіз вузьких місць у мережі




Переглядів: 274

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Класифікація дільничних станцій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.