Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Проектування парків і горловин

Проектування колій приймально-відправних парків ведуть від головних колій станції. У кожному приймально-відправному парку для вантажних поїздів найбільш коротка колія приймається стандартної довжини, встановленої для лінії; інші колії парку можуть бути конструктивно довшими.

Конструкція горловин повинна забезпечувати необхідну пропускну спроможність, безпеку руху, зручність маневрової роботи і взаємозамінність парків і колій.

Для одночасного прийому поїздів із двох розташованих поруч підходів повинні передбачатися незалежні маршрути до місця зупинки поїздів на коліях прийому. Крім того, маневрова робота на витяжних коліях повинна бути ізольована від маршрутів прийому і відправлення поїздів, a також від маршрутів пропускання поїзних локомотивів.

Для забезпечення потрібної пропускної спроможності в горловинах станції передбачається можливість реалізації необхідного числа одночасних пересувань. При цьому приймально-відправні парки в горловинах секціонують, щоб у двох суміжних секціях парку можна було здійснювати паралельні операції. Число колій у секції може бути 2-4 і більш.

В усіх конструкціях горловин дільничних станцій передбачають устрій виходів на головні колії з приймально-відправних і з усіх або частини сортувальних колій для можливості відправлення сформованих поїздів безпосередньо із сортувального парку. Приймально-відправні парки, розташовані в створі із сортувальними, повинні мати зручні і короткі по довжині з'єднання з витяжними коліями сортувального парку.

Для складних горловин, особливо в скрутних умовах, застосовують перехресні з'їзди і перехресні стрілочні переводи. Проте треба уникати укладки перехресних стрілочних переводів на головних коліях, якщо через станцію можливе пропускання пасажирських поїздів без зупинок. Число стрілочних переводів, що вкладаються на головних коліях, повинно бути найменшим.

Стрілочні переводи, по яких пасажирські поїзди слідують на бічну колію або з бічної колії, вкладають марки 1/11 або положистих марок (1/18 або 1/22).

 

Тема 7. ПРИСТРОЇ ПАСАЖИРСЬКОГО І ВАГОННОГО ГОСПОДАРСТВ


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. V. Робоче проектування та авторський нагляд.
  3. VII. Етап проектування
  4. VII. Етап проектування
  5. Автоматизація проектування напівзамовлених ВІС.
  6. Аналіз вихідних даних і постановка задач на курсове проектування
  7. Аналітичний розрахунок завантаження горловин
  8. БЛАНК ЗАВДАННЯ НА КУРСОВЕ ПРОЕКТУВАННЯ
  9. Варіантне проектування будівельного виробництва.
  10. Варіантне проектування технології зведення будівель та споруд.
  11. Вибір мікропроцесорного комплекту для проектування обчислювальних пристроїв і систем
  12. Вибір початкових даних та елементної бази для проектування слідкуючої системи




Переглядів: 331

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розрахунок числа кількості із використанням теорії масового обслуговування. | Пасажирські пристрої

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.