Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Коло з послідовним з’єднанням нелінійних резисторів

 

Розглянемо нелінійне коло, схема якого зображена на рис. 2.6. Нехай є відомими величина ЕРС та ВАХ обох нелінійних резисторів (рис. 2.7). Треба знайти струм I0 в колі.

 

 

Рис. 2.6

 

 

Рис. 2.7

 

По-перше, зазначимо, що при шуканому струмові I0 повинна використовуватись рівність

 

. (2.1)

 

По-друге, зазначимо, що при будь-якому струмові I,згідно з другим законом Кірхгофа, виконується рівність

 

. (2.2)

 

Оскільки U1(I) та U2(I) –це ВАХ окремих резисторів, то Uав(I) можна вважати ВАХ деякого нелінійного резистора, еквівалентного цим двом послідовно з’єднаним резисторам. Побудуємо графік U1(I), підсумовуючи, згідно з рівністю (2.2), величини напруги U1 та U2 при кожному значенні струму I, тобто додаючи графіки U1(I) та U2(I) за напругою. А тепер, згідно з рівністю (2.1), з цього сумарного графіка знаходимо величину струму I0, при якій Uав = Е. Для цього відкладаємо на осі напруг величину Е та проводимо крізь цю точку вертикаль до перетину з графіком Uав(I). Величина струму, що відповідає точці перетину, є величиною шуканого струму I0.

Зауваження. Якщо один з двох резисторів у колі (рис.2.6) лінійний з відомим опором R, то перед розв’язанням задачі слід побудувати його ВАХ як графік функції U=I×R.

Корисне узагальнення.При послідовному з’єднанні кількох нелінійних резисторів графік ВАХ еквівалентного нелінійного резистора утворюють шляхом додавання за напругою графіків усіх окремих резисторів, які входять у це з’єднання.

Можна знайти величину струму I0, не будуючи графіка ВАХ еквівалентного опору. Запишемо для кола, схема якого наведена на рис.2.6, рівність за другим законом Кірхгофа:

 

.

 

Звідси

. (2.3)

 

Побудуємо допоміжний графік функції (рис. 2.8). Рівність (2.3) виконується в точці перетину графіка Uд(I) та графіка U2(I). Величина струму, що відповідає цій точці, є величиною шуканого струму I0.

 

 

Рис. 2.8

 

Зазначимо, що графік Uд(I) – це графік U1(I), який перенесено в точку Е та дзеркально відображено відносно вертикалі, проведеної крізь цю точку. Тому метод, проілюстрований рис.2.8, інколи називають методом дзеркального відображення.

 

 


Читайте також:

  1. Автокореляція залишків – це залежність між послідовними значеннями стохастичної складової моделі.
  2. ВИРІШЕННЯ НЕЛІНІЙНИХ ЗАДАЧ УМОВНОЇ ОПТИМІЗЦІЇ МЕТОДОМ ЛАНГРАНЖА
  3. Дані з перевірки резисторів зводимо в таблицю.
  4. Додаткова інформація щодо методів розрахунку нелінійних резистивних кіл
  5. Еквівалентне перетворення з’єднання резисторів трикутником у з’єднання трипроменевою зіркою та обернене еквівалентне перетворення
  6. Закономірності, загальні для лінійних та нелінійних кіл постійного струму
  7. Класифікація резисторів
  8. Класифікація резисторів
  9. Коло з мішаним з’єднанням комплексних опорів
  10. Коло з мішаним з’єднанням нелінійних резисторів
  11. Коло з мішаним з’єднанням резисторів. Правило розкиду струмів
  12. Коло з паралельним з’єднанням комплексних опорів




Переглядів: 695

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Закономірності, загальні для лінійних та нелінійних кіл постійного струму | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.