Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Коло з мішаним з’єднанням нелінійних резисторів

 

 

Рис. 2.11

 

Нехай для кола (рис.2.11) задані ВАХ резисторів R1, R2 та R3, позначені на рис.2.12 відповідно як 1, 2 та 3. Відомою вважатимемо і величину U0 вхідної напруги. Треба визначити величини всіх струмів та величини напруг Uca та Uab.

 

 

Рис. 2.12

 

Використаємо результати, одержані в попередніх підрозділах. Ділянка ав – це паралельне з’єднання, тому її ВАХ 2+3 отримуємо додаванням ВАХ 2та ВАХ 3за струмом. Але ділянка ав послідовно з’єднана з ділянкою са (тобто з резистором R1), тому ВАХ 1+2+3ділянки св (тобто всього кола) отримуємо додаванням ВАХ 1 та ВАХ 2+3 за напругою. Оскільки вхідна напруга U0 прикладена до всієї ділянки св, то струм I1 в нерозгалуженій частині кола отримуємо за кривою 1+2+3 як той струм, що відповідає точці перетину вертикалі, проведеної через точку U0 , з цією кривою.

Ділянка ав є паралельним з’єднанням резисторів, для якого відомі обидві ВАХ та струм в нерозгалуженій частині кола. Ми навіть вже маємо сумарну ВАХ 2+3 ділянки ав. Тому для знаходження струмів I2 та I3 просто слід використати прийоми, розглянуті в підрозділі 2.4.2.

Зауваження.Якщо деякі з резисторів були б лінійними, то ніяких змін у методиці розрахунку не було б потрібно. Просто ВАХ цих резисторів слід було б попередньо побудувати за їх відомими опорами Rn як U = I·Rn.

 


Читайте також:

  1. ВИРІШЕННЯ НЕЛІНІЙНИХ ЗАДАЧ УМОВНОЇ ОПТИМІЗЦІЇ МЕТОДОМ ЛАНГРАНЖА
  2. Дані з перевірки резисторів зводимо в таблицю.
  3. Додаткова інформація щодо методів розрахунку нелінійних резистивних кіл
  4. Еквівалентне перетворення з’єднання резисторів трикутником у з’єднання трипроменевою зіркою та обернене еквівалентне перетворення
  5. Закономірності, загальні для лінійних та нелінійних кіл постійного струму
  6. Ігри зі змішаними стратегіями
  7. Класифікація резисторів
  8. Класифікація резисторів
  9. Коло з мішаним з’єднанням комплексних опорів
  10. Коло з мішаним з’єднанням резисторів. Правило розкиду струмів
  11. Коло з паралельним з’єднанням комплексних опорів




Переглядів: 563

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Коло з паралельним з’єднанням нелінійних опорів | Розрахунок кола з одиночним нелінійним резистором методом еквівалентного генератора

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.